کد خبر : 1749005 | 24 فروردين 1400 ساعت 19:11 | 14.1K بازدید | 4 دیدگاه

مائوریسیو پوچتینو:

محال است امباپه را دوست نداشته باشید

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن به تمجید از کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی این باشگاه پرداخته است.

محال است امباپه را دوست نداشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در هفته های اخیر در لیگ قهرمانان و برابر قدرت های بزرگی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ نمایش فوق العاده ای داشته و ستاره اول تیمش لقب گرفته است. مائوریسیو پوچتینو که تنها چند ماه است هدایت پاری سن ژرمن را به عهده گرفته، مدعی شد کیلیان امباپه استعدادی فوق العاده دارد و غیرممکن است کسی به این بازیک علاقه نداشته باشد.

 

1576976

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "کار کردن با کیلیان امباپه خیلی آسان است. اگرچه او تنها 22 سال سن دارد، اما بسیار بالغ شده و فکر و ذکر او تنها معطوف به تلاش کردن، فوتبال و باز کردن دروازه حریفان است. برقراری ارتباط با کیلیان امباپه نیز آسان است، زیرا زبان اسپانیایی او فوق العاده است و توانایی اش در انگلیسی صحبت کردن نیز شگفت انگیز است. کار کردن با امباپه بسیار آسان است، زیرا او انسانی واقعا فروتن و پسری دوست داشتنی است.

 

غیرممکن است شما کیلیان امباپه را دوست نداشته باشید. همچنین او استعداد و توانایی فوق العاده ای از خود در میدان نشان می دهد. در این 11 یا 12 سالی که در عرصه مربیگری مشغول به کار هستم، شاید هدایت هیچ بازیکنی به اندازه کیلیان امباپه آسان نبوده است."

دیدگاه‌ها