کد خبر : 1749035 | 24 فروردين 1400 ساعت 20:51 | 34.5K بازدید | 5 دیدگاه

گلایه از انجام فشرده بازی‌های لیگ قهرمانان؛

ژاوی: تنها یک اتفاق مقابل ما ایستاده است

سرمربی السد معتقد است انجام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فاصله زمانی سه روز به ضررشان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در نشست خبری قبل از مسابقه تیم‌های السد قطر و فولاد ایران ضمن تبریک به همه مسلمانان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یک بازی سخت مقابل تیم قدرتمند فولاد ایران داریم که موفق شد در مرحله قبل با نمایش خوب و برد پُر گل العین امارات را شکست دهد و مطمئنا اولین بازی برابر این تیم دشوار خواهد بود.

 

 

1590745

 

 

او ادامه داد: بازیکنان السد در سالیان اخیر به ویژه در ۶ فصل گذشته از نظر توان جسمانی و تاکتیکی پیشرفت زیادی کرده‌اند و به دلیل حضور بازیکنان حرفه‌ای و مطرح در لیگ ستارگان، قدرت تیم‌ها بالا رفته و باشگاه‌های قطری با شرایط خوبی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند و از این وضعیت نفع می‌برند.

 

سرمربی اسپانیایی السد قطر در خصوص تقابل مقابل فولاد عنوان کرد: ما باید بهترین بازی را انجام دهیم چراکه مسابقات لیگ قهرمانان همواره دشوار است و برای ما آسان نیست. ما تجربه خوبی برای بهترین نمایش تیم در این بازی‌ها و اشتیاق زیادی برای کسب نخستین برد داریم.

 

ژاوی با اشاره به غیبت اکرم عفیف، بهترین بازیکن سال گذشته فوتبال قطر و آسیا اظهار کرد: او بازیکن بسیار مهم و تاثیرگذاری برای تیم من است که غیبت او مطمئنا در کارمان موثر خواهد بود، اما بدون او هم آماده بازی هستیم و بازیکنان زیادی داریم که جانشین اکرم عفیف شوند.

 

 

1590744

 

 

او در خصوص انجام مسابقات‌شان در خارج از قطر عنوان کرد: تفاوت زیادی بین بازی در قطر و عربستان وجود ندارد و با توجه به مسابقات بدون حضور تماشاگران است، ما باید تلاش زیادی انجام دهیم و امتیازات لازم را جمع کنیم. تنها کار دشوار ما انجام ۶ مسابقه در فاصله زمانی کم است و تیم باید در این شرایط کاملا آماده باشد.

 

سرمربی السد در پایان ابراز کرد: ما باید حداکثر امتیاز را کسب کنیم و به مرحله بعد برویم؛ از همین ابتدا به موفقیت فکر می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. از دست ندادن امتیاز بسیار مهم است و حضور در جایگاه دوم صعودمان را تضمین نمی‌کند و به همین دلیل هدف ما صدرنشینی است.

دیدگاه‌ها