کد خبر : 1749081 | 25 فروردين 1400 ساعت 09:54 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از صعود به نیمه نهایی CL؛

مونت: توخل تاثیر زیادی روی چلسی گذاشته است

میسون مونت، ستاره چلسی، پس از صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ از توماس توخل، سرمربی این تیم تمجید کرد.

مونت: توخل تاثیر زیادی روی چلسی گذاشته است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته به رغم باخت 1-0 برابر پورتو در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، در مجموع دو بازی با برتری 2-1 راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد. میسون مونت پس از این بازی از تاثیر بزرگی که توماس توخل بر این تیم داشته صحبت کرد.

توخل در اوایل سال 2021 جانشین فرانک لمپارد در چلسی شد و آبی ها زیر نظر سرمربی آلمانی حسابی شکوفا شده اند و در نزدیک به سه ماه گذشته از حضور او تنها دو بار طعم شکست را چشیده اند.

علاوه بر رسیدن به هشتمین حضورشان در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، چلسی همچنان شانس رسیدن به تاپ فور را در لیگ برتر دارد و با یک امتیاز از وستهام در رده چهارم، تیم پنجم جدول رده بندی است. آبیها همچنین این هفته باید در نیمه نهایی FA Cup به میدان بروند.

 

1590858

 

مونت گفت: "توخل تاثیر زیادی داشته است. خیلی سخت است که میانه فصل به تیمی بروید اما او تاثیر عظیمی روی بازیکنان دارد. ما از روز اول می دانستیم که او چه می خواهد و آنها را در بازی ها پیاده کردیم.

ما در تمرینات سخت کار می کنیم و این موضوع خودش را نشان می دهد. به عنوان یک تیم خیلی محکم و با ثبات به نظر می رسیم. این اواخر در سطح بسیار بالایی بازی کرده ایم. باید به همین روند ادامه دهیم.

حریف ما در نیمه نهایی هر تیمی باشد فرقی نمی کند. ما برای این جنگ و این نبرد آماده ایم. ما باید بنشینیم و بازی را تماشا کنیم و آن را آنالیز کنیم. ما برای نبرد با هر تیمی آماده خواهیم بود."

مونت می گوید اوضاع در رختکن چلسی هم بسیار خوب است و روحیه بازیکنان در بالاترین سطح خود قرار دارد که با توجه به درگیری که تنها چند هفته قبل در زمین تمرین بین بازیکنان این تیم به وجود آمد، دستاورد بسیار مهمی است.

مونت افزود: "ما واقعا خوشحالیم. در حال حاضر در موقعیت خوبی هستیم. می دانیم که خوب بازی می کنیم اما بازی های بسیار بسیار بزرگی هم پیش رو داریم. ما نیمه نهایی FA Cup را داریم و با این اعتماد به نفس که می توانیم ببریم پا به هر مسابقه می گذاریم. باید در لیگ هم همین کار را بکنیم."

 

1590855

 

آبی ها در نیمه نهایی FA Cup در روزهای آینده به مصاف منچستر سیتی خواهند رفت و پس از آن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ با یکی از دو تیم رئال مادرید و یا لیورپول رو به رو خواهند شد.

دیدگاه‌ها