کد خبر : 1749100 | 25 فروردين 1400 ساعت 17:23 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان بنا برای قهرمانی در قاره کهن می جنگند

ابراهیمی حذف شد؛ دو طلا و دو برنز در انتظار ایران

پنج فرنگی کار ایرانی در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا روی تشک رفتند و حالا ایرانی ها در انتظار کسب دو طلا و دو برنز دیگر هستند.

ابراهیمی حذف شد؛ دو طلا و دو برنز در انتظار ایران

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، با کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز برای فرنگی کاران ایرانی همراه بود.


از صبح امروز شاگردان محمد بنا در 5 وزن دوم روی تشک رفته اند تا با تکرار درخشش روز نخست بتوانند جام قهرمانی قاره کهن را مثل سال 2020 بالای سر ببرند.


مهدی ابراهیمی اولین کشتی گیر حذف شده ایران بود و با دو شکست از دور مسابقات کنار رفت. در 4 وزن دیگر دو فرنگی کار یعنی محسن نژاد و بالی به فینال راه یافتند و اسدی و کاویانی نژاد هم به دیدار رده بندی رفتند.


نتایج کامل فرنگی کاران ایرانی در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه آمده است:


* در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل مردان اله یاروف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه 9 بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

 

1590888


*در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به غیبت الاجامی از عراق به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با تسوچیکا شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با آشو از هند مبارزه می کند.

 

1590887

 

*در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آزات سادیکوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.  حریف وی در این دیدار برنده کشتی میان نمایندگان ازبکستان و هند است.

 

1590914


*در وزن 82 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی ابراهیمی در گروه 2 در کشتی نخست خود مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد وی در مبارزه بعد نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل کالیدین آسیکیف از قرقیزستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

1590890


*در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با توجه به غیبت علی الکابی از عراق به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی نفسگیر با نتیجه 11 بر 9 یرولان ایسکاکوف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

 

1590889

دیدگاه‌ها