کد خبر : 1749131 | 25 فروردين 1400 ساعت 12:21 | 179K بازدید | 32 دیدگاه

خوشحالی کنایه‌آمیز دو بازیکن PSG؛

توضیح نیمار درباره شادی انفجاری مقابل کیمیچ

پس از صعود پاری سن ژرمن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر بایرن مونیخ، نیمار بسیار خوشحال بود و یوشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، از نزدیک در جریان خوشحالی مهاجم برزیلی قرار گرفت!

توضیح نیمار درباره شادی انفجاری مقابل کیمیچ

به گزارش "ورزش سه"، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی برگشت پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، داور هنوز سوت را از دهان خود در نیاورده بود که نیمار با شادی به سمت هم تیمی خود، لئانردو پاردس، دوید و فریادزنان او را در آغوش کشید. اما درست قبل از این صحنه نیمار عمدا برخوردی نیز با یاشوا کیمیچ، بازیکن بایرن، داشت که مایوس از شکست در حال رفتن به رختکن بود. نیمار و پاردس عملا در چند سانتیمتری کیمیچ و با سد کردن راه او یکدیگر را در آغوش گرفتند و خوشحالی خود از برد را به صورت ستاره شکست خورده بایرن کوبیدند.

نیمار که در شکست 1-0 شب گذشته PSG برابر بایرن مونیخ با بدشانسی های عجیبی مواجه شده بود و فقط سه بار توپ را با بدبیاری به تیر دروازه نویر کوبیده بود، درباره خوشحالی خودش که باعث عصبانیت بایرنی ها شده بود و برخوردش با کیمیچ را توضیح داد.

 

1590947

 

نیمار گفت: "خنده دار است اما من خوشحالی نکردم تا اعصاب کیمیچ را بهم بریزم و با او درگیر شوم. من بیشتر رو به لئو خوشحالی کردم. کار سرنوشت بود که کیمیچ هم آن وسط بود!"

البته بر خلاف ادعای بی گناهی شیطنت آمیز نیمار، این حرکت او پیش زمینه ای نیز داشته است که باعث شده ستاره 29 ساله برزیلی بخواهد کمی روی اعصاب کیمیچ برود.

نیمار توضیح داد: "کیمیچ قبل از بازی گفته بود که آنها تیم بهتری هستند. گفته بود که حتما می برند. او واقعا مطمئن بود که به نیمه نهایی صعود می کنند."

پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته در دیدار فینال چمپیونزلیگ مغلوب بایرن مونیخ شده بود و با برتری در مجموع دو دیدار این مرحله، به نوعی انتقام شکست فصل گذشته را از حریف باواریایی گرفت. 

 

1590958

 

1590959

 

البته برخلاف خوشحالی جنجالی مقابل کیمیچ، نیمار لحظاتی بعد داوید آلابا را در آغوش گرفت و  ستاره اتریشی بایرن را که از ناکامی تیمش ناراحت بود، دلداری داد.

 

دیدگاه‌ها