کد خبر : 1749227 | 25 فروردين 1400 ساعت 19:42 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

پرده ای جدید از اختلاف بزرگ در باشگاه بایرن

هنوز مشخص نیست ژروم بواتنگ فصل بعد در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد یا خیر.

پرده ای جدید از اختلاف بزرگ در باشگاه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد اختلاف بین حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک مطرح شده و به نظر می رسد سرمربی موفق بایرن مونیخ در مسیر جدایی قرار دارد. امروز نشریه بیلد با انتشار گزارشی در مورد ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه بایرن مونیخ به تشریح وضعیت این بازیکن پرداخته و البته ابعاد جدیدی از اختلاف بین سرمربی بایرن و صالح حمیدزیچ را نیز فاش کرده است.

 

1591067

 

مدیر ورزشی باشگاه اخیرا در جلسه ای با مدیر برنامه بواتنگ رسما به آنها اعلام کرده باشگاه برنامه ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد و او می تواند در تابستان از بایرن مونیخ جدا شود. اما امروز جلسه ای بین خود بواتنگ و کارل هاینس رومینیگه برگزار شده و مدیر باتجربه باشگاه از بواتنگ خواسته فعلا دو الی سه هفته صبر کرده و مذاکره با دیگر باشگاه ها را شروع نکند. رومینیگه از علاقه هانسی فلیک به بواتنگ آگاه بوده و امیدوار است شرایط به شکلی رقم بخورد که این مدافع آلمانی در بایرن مونیخ ماندگار شود.

 

در واقع فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه را باید مهم ترین عامل اختلاف بین صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک دانست. مانند همین داستان ژروم بواتنگ، فلیک می خواهد خودش کنترل تمامی امور فنی را در اختیار داشته باشد، اما حمیدزیچ قصد ندارد چنین اجازه ای به سرمربی آلمانی بدهد و همین امر باعث بروز اختلاف در بایرن مونیخ شده است. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی هانسی فلیک و رفتن او به تیم ملی آلمان منتشر شده و این اختلافات می تواند احتمال رخ دادن این امر را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها