کد خبر : 1749279 | 25 فروردين 1400 ساعت 23:12 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

دست خالی زیزو در آنفلید؛ دست خالی زیزو در آنفلید؛ 

رئال به بازی سه مدافع پناه آورد

با ادامه مصدومیت واران و راموس و اضافه شدن نام لوکاس واسکز به صف بلندبالای مصدومان رئال مادرید، سرمربی کهکشانی‌ها تیمش را با تغییراتی برای دیدار با لیورپول به میدان فرستاده است.

رئال به بازی سه مدافع پناه آورد

به گزارش "ورزش سه" دقایقی ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید برای مصاف با لیورپول در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد که با نظر زین‌الدین زیدان سرمربی رئالی‌ها، این تیم نسبت به بازی گذشته در الکلاسیکو با یک تغییر وارد میدان می‌شود؛ تغییری که باعث شده تا سیستم بازی شاگردان زیزو هم دستخوش تغییر شود.

 

در شرایطی که مثبت شدن تست کرونای راموس بازگشت او را به تعویق انداخت و هنوز مصدومیت رافائل واران و دنیل کارواخال بهبود پیدا نکرده، لوکاس واسکز هم در تقابل با بارسلونا مصدوم شد تا در دیدار امروز جای خود را در ترکیب به مارکو آسنسیو بدهد و مادریدی‌ها با سیستمی سه دفاعه مقابل لیورپول به میدان بروند؛ آن‌هم در شرایطی که رئال اندوخته مهمی از بازی رفت دارد و امیدوار است بتواند از برتری سه بر یک خود در خانه حفاظت کند.

 

با نظر زیدان، کورتوا مسئولیت حراست از دروازه رئال را برعهده دارد و مندی، میلیتائو و ناچو سه مدافع امشب کهکشانی‌ها خواهند بود و در کمربند میانی زمین مودریچ، کروس، والورده و کاسمیرو حضور دارند و مثلث خط آتش رئال را هم امشب آسنسیو، وینسینیوس و بنزما تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها