کد خبر : 1749282 | 25 فروردين 1400 ساعت 23:42 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

سیگنال مثبت دیبالا به یووه برای تمدید قرارداد(عکس)

فوتبال ایتالیا در گزارشی جالب از تغییر عکس پروفایل پائولو دیبالا در صفحات اجتماعی به عنوان چراغ سبزی برای تمدید قرارداد با یوونتوس یاد کرده است.

سیگنال مثبت دیبالا به یووه برای تمدید قرارداد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا در ژوئن 2022 منقضی خواهد شد و عدم توافق برای تمدید باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از یوونتوس در تابستان پیش رو به گوش برسد. از طرفی در صورتی که این اتفاق رخ ندهد یووه با خطر از دست دادن رایگان او در تابستان 2022 روبرو خواهد شد‌‌.

 

به نظر می رسد که اوضاع برای تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی اصلاً خوب پیش نمی‌رود و مذاکرات به بن‌بست کامل رسیده است. از طرفی گزارشات حاکی از آن است که هیچگونه پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده و امیدواری برای ماندگار شدن پائولو دیبالا در یوونتوس به کمترین حد خود رسیده است.

 

اینطور به نظر می آید که یووه مصمم است تا دیبالا را به فروش برساند اما خود او دوست دارد با عقد قراردادی بهتر در بیانکونری ماندگار شود. در همین راستا ستاره آرژانتینی امروز عکس پروفایل خود در صفحات شخصی اش را به تصویری که در آن بازوبند کاپیتانی باشگاه یوونتوس به وضوح مشاهده می‌شود تغییر داد و سایت فوتبال ایتالیا از این اتفاق به عنوان چراغ سبزی از سوی این بازیکن برای ماندن در یوونتوس یاد کرده است.

 

 

1591145

دیدگاه‌ها