کد خبر : 1749325 | 26 فروردين 1400 ساعت 09:20 | 27.6K بازدید | 12 دیدگاه

جیمز میلنر:

به وضوح تیم بهتری نسبت به رئال مادرید بودیم

جیمز میلنر، کاپیتان لیورپول، معتقد است که این تیم شب گذشته مقابل رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی ارائه داده است.

به وضوح تیم بهتری نسبت به رئال مادرید بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیورپول شب گذشته نمایش قابل قبولی مقابل رئال مادرید ارائه داد و برخلاف بازی برگشت عملکرد بهتری نسبت به این تیم داشت اما در باز کردن دروازه حریف خود ناکام بود تا این تیم زین الدین زیدان باشد که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

 

 

1591240

 

 

جیمز میلنر، هافبک باتجربه قرمزهای آنفیلد، نیز تایید کرده که آنها عملکرد خوبی مقابل رئال مادرید داشته اند و در صورت ادامه این روند در لیگ برتر انگلیس می توانند عنوان چهارمی و نهایتاً سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کنند.

 

جیمز میلنر گفت: "ما به وضوح تیم بهتری بودیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادیم. عملکرد و انگیزه بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از شانس های خود استفاده کنیم و این تفاوت دو تیم بود. نکته مثبت این است که ما فرصت های زیادی ایجاد می کنیم و عکس العمل خوبی از خود نشان داده ایم.

 

 

1591242

 

 

اگر در بازی رفت نیز چنین عملکردی از خود به نمایش می گذاشتیم شرایط متفاوتی رقم می خورد. نهایتا ما در طول دو بازی به اندازه کافی خوب نبودیم. با این حال مهم‌ترین نکته این است که اگر با انگیزه و شور و اشتیاق مناسب کار کنیم خواهیم توانست که لیگ برتر را در جمع چهار تیم بالای جدول به پایان برسانیم."

دیدگاه‌ها