کد خبر : 1749366 | 26 فروردين 1400 ساعت 15:07 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

فولاد پیگیر تغییر زمین تمرین در عربستان

مدیران باشگاه فولاد همچنان در تلاش هستند تا زمین تمرین خود را در ریاض تغییر دهند و به زمین دیگری برای انجام تمرینات بروند.

فولاد پیگیر تغییر زمین تمرین در عربستان

به گزارش ورزش سه، شاگردان جواد نکونام روز گذشته در نمایشی عالی و قابل تحسین برابر السد به تساوی یک بر یک رسیدند تا لیگ قهرمانان آسیا را با امتیاز آغاز کنند.

 

فولاد‌ی‌ها امروز و فردا را باید تمرین کنند و روز شنبه در ورزشگاه ملک فهد به مصاف الوحدات اردن خواهند رفت. فولادی‌ها همچنان پیگیر تغییر زمین تمرین خود هستند تا بتوانند در زمین تمرین بهتری از نظر کم بودن گرد و خاک و شن برای دیدارهای آتی آماده شوند.

 

سعید آذری مدیرعامل فولاد در این خصوص گفت: هنوز معضل زمین تمرینی ما حل نشده است. عربستان چند زمین تمرینی را به AFC معرفی کرده اما توزیع این زمین‌ها با رئیس کمیته مسابقات آسیاست. زمینی که در اختیار ماست از لحاظ کیفیت چمن وضعیت خوبی دارد اما در بافتی قرار دارد که از لحاظ جوی خوب نیست. تمرین آخر تیم که خیلی مهم بود با گرد و خاک توأم بود. ما این مسأله را مکتوب به AFC و ناظر بازی‌ها اعلام کردیم اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. این موضوع را پیگیری می‌کنیم و قول داده‌اند که زمین تمرین ما را عوض می‌کنند

دیدگاه‌ها