کد خبر : 1749371 | 26 فروردين 1400 ساعت 15:39 | 32.8K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر دورتموند: تیم فصل بعد هالند را می دانم

یوآخیم واتسکه تردید ندارد که ارلینگ هالند یک فصل دیگر هم در دورتموند ماندنی است.

مدیر دورتموند: تیم فصل بعد هالند را می دانم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند توری اروپایی به راه انداختند و با مدیران چندین باشگاه بزرگ در اسپانیا و انگلیس دیدار کردند. گفته می شود مدیران بارسلونا و رئال مادرید پس از شنیدن مبلغ درخواستی هالند شوکه شده اند. سیتی، چلسی، لیورپول و یونایتد تیم های لیگ برتری بودند که رایولا با آنها نیز دیدار کرد.

تقریبا همه تیم های مدعی و بزرگ فوتبال اروپا دوست دارند که این بازیکن نروژی را جذب کنند اما دورتموند فعلا قصد فروش او را ندارد.

 

 

1589875

 

 

یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند در مصاحبه با بی بی سی و در مورد اینکه هالند فصل بعد کجا خواهد بود گفت:« این را 1 سپتامبر یعنی پایان نقل و انتقالات تابستانی 2021 متوجه خواهید شد. البته که می دانم فصل بعد او در چه تیمی بازی خواهد کرد و این تنها چیزی است که فعلا می توانم بگویم»

 

 

1038106

 

 

واتسکه ادامه داد:« ما هیچ تمایلی برای فروش هالند و دیگر ستاره های مان مثل جیدون سانچو نداریم. باشگاه های ثروتمند باید بدانند وقتی بازیکنی از ما را می خواهند، دو احتمال وجود دارد. اول اینکه می گوییم تمایلی به فروش نداریم و یا ممکن است قیمتی اعلام کنیم. ما در مذاکرات شفاف و صادق هستیم.»

 

دیدگاه‌ها