کد خبر : 1749378 | 26 فروردين 1400 ساعت 17:05 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف لوکاکو؛ فکر این فاصله امتیازی را نمی کردم

برای ستاره بلژیکی اینتر نیز حاشیه امنیت کنونی در صدر جدول سری آ غیر قابل تصور بود.

اعتراف لوکاکو؛ فکر این فاصله امتیازی را نمی کردم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به میلان در صدر جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد و امیدوار است به سلطه چندین ساله یوونتوس پایان دهد. در این روند خوب و بردهای متوالی نراتزوری نمی توان نقش روملو لوکاکو را انکار کرد. ستاره بلژیکی در خط حمله یک وزنه بزرگ محسوب می شود.

 

 

1587183

 

 

روملو لوکاکو درباره شرایط اینتر و صدرنشینی در لیگ گفت:« صادقانه بگویم که فکر نمی کردم در این مقطع از فصل، 11 امتیاز از  تیم دوم جلو باشیم و موقعیت خوبی برای قهرمانی پیش روی ما باشد. در ایتالیا هر بازی دشواری های زیادی دارد و شما باید برای هر بازی آماده باشید. همه چالش ها یک آزمون متفاوت است. این به من کمک می کند تا بازیکن بهتری باشم اما تلاش مضاعفی را می طلبد.»

 

 

1577303

 

 

لوکاکو تاکید کرد که کار یک مهاجم فقط گل زدن نیست. او گفت:« کونته همیشه می گوید که خط حمله اولین دیوار دفاعی است. بنابراین لائوتارو مارتینز، الکسیس سانچز و آندره پینامونتی نیز سعی می کنند مثل من دفاع کردن را از همان ابتدا انجام دهند. ما یک کار تیمی خوب را در زمین انجام می دهیم و به دنبال این هستیم که تا پایان با همین قدرت پیش برویم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.»

 

اینتر در دیدار بعدی خود باید در زمین ناپولی به میدان برود که یکی از دیدارهای سخت این تیم در راه قهرمانی است.

دیدگاه‌ها