کد خبر : 1749395 | 26 فروردين 1400 ساعت 18:45 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت سرخیو راموس در قرنطینه از زبان همسرش

کاپیتان رئال به دلیل ابتلا به کووید19 این روزها در قرنطینه خانگی است.

وضعیت سرخیو راموس در قرنطینه از زبان همسرش

به گزارش "ورزش سه"، 2 روز پیش بود که اعلام شد سرخیو راموس به ویروس کرونا مبتلا شده است. ابتلا به ویروس کرونا نیز اکنون به مصدومیتی که سال 2021 را برای سرخیو راموس تیره و تار کرده بود، اضافه شد.

 

 

1591371

 

 

رئال مادرید اعلام کرد که سرخیو راموس که پیش از این گرفتار مصدومیت نیز بود به کرونا مبتلا شده است. کاپیتان باتجربه رئال البته این روزها به دلیل مصدومیت چندان با هم تیمی هایش در تماس نبوده است و تنها برای رهایی از مصدومیت عضلانی اخیرش که او را از بازی در هفته های اخیر بازداشته بود، به والدبباس می رفت. او بلافاصله در خانه قرنطینه شد و تحت نظارت پزشکان رئال قرار دارد.

 

 

1589375

 

 

 پیلار روبیو همسر سرخیو راموس در مورد شرایط او در قرنطینه پس از مثبت شدن تست کرونای وی گفت:« سرخیو در اتاقی است که درش قفل شده  است. در واقع بچه ها از بیرون در اتاق را قفل کرده اند و کلید اتاق را پیدا نمی کنیم.(می خندد).

خارج از شوخی حالش خوب است. حال من و بچه ها هم خوب است و تست همه منفی شده است. تنها کمی ناراحت هستم چرا که حق خروج از خانه را نداریم. در خانه پروتکل هایی داریم. من سه ماسک می زنم و دستکش می پوشم. یک شیلد هم دارم که گاهی از آن استفاده می کنم. به هیچ وجه دوست ندارم که مبتلا شوم چرا که باید کارهای زیادی انجام بدهم.»

دیدگاه‌ها