کد خبر : 1749402 | 26 فروردين 1400 ساعت 19:51 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

شایعه در ایتالیا؛

بایرن مونیخ آلگری را برای جانشینی فلیک در نظر دارد

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که بایرن مونیخ ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین یوونتوس، را برای جانشینی هانسی فلیک و هدایت این تیم در نظر دارد.

بایرن مونیخ آلگری را برای جانشینی فلیک در نظر دارد

به گزارش "ورزش سه"، جو متشنج و کدورت بین هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این تیم، باعث شده است تا جدایی فلیک از باواریایی ها در پایان این فصل حتمی به نظر برسد، مخصوصا باتوجه به اینکه فلیک یکی از بخت های اصلی نشستن روی نیمکت تیم ملی آلمان و هدایت مانشافت است.

اسپورت‌مدیاست ادعا کرده است که باواریایی ها که در پایان فصل جاری از فلیک جدا خواهند شد، آلگری را به عنوان یکی از گزینه های اصلی جانشینی او در نظر دارند.

 

1591403

 

البته تمرکز بایرنی ها روی جلب رضایت یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، و سپردن سکان هدایت تیم به این سرمربی جوان و موفق است، اما این رسانه ادعا کرده است که سرمربی سابق یووه ممکن است نظر آنها را تغییر دهد.

آلگری پس از دو سال دور بودن از فوتبال اکنون نشانه هایی از تمایل به بازگشت به دنیای سرمربی‌گری را نشان داده است و در حالی که تا پیش از این گزارش ها خبر از بازگشت دوباره او به سری آ را می دادند، اکنون به نظر می رسد آلمان نیز می تواند یکی از مقاصد این سرمربی ایتالیایی باشد.

 

1591404

 

این گزارش همچنین ادعا کرده است که در هفته های آتی بایرن تصمیم نهایی خود را درباره جانشین فلیک خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها