کد خبر : 1749408 | 26 فروردين 1400 ساعت 20:36 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

دقایقی پس از اعلام شراکت؛

تمسخر بی‌رحمانه تاتنهام توسط شریک تجاری!

شرکت دولوکس، شریک تجاری تاتنهام، با انتشار عکسی از ویترین خالی از جام این تیم در توییتر، دست به تمسخر آنها زد.

تمسخر بی‌رحمانه تاتنهام توسط شریک تجاری!

به گزارش "ورزش سه"، شرکت دولوکس که یک شرکت بین المللی تولیدکننده رنگ است تنها دقایقی پس از امضای قرارداد اسپانسری با تاتنهام، در توییتر دست به تمسخر این تیم زد. هر چند پس از پر بازدید شدن این توییت و گرفتن کامنت‌های بسیار در اقدایم محتاطانه تویت خود را پاک کرد.

به نظر می رسد که شراکت تاتنهام و دولوکس شروع خوبی نداشته است و از همان ابتدا این کمپانی با انتشار قفسه خالی از جام تاتنهام این تیم لیگ برترری را مسخره کرد!

تاتنهام 13 سال است که نتوانسته هیچ جام بزرگ و قابل عرضی را به قفسه افتخارات خود اضافه کند، هر چند هنوز امیدوار است که ژوزه مورینیو بتواند با به قهرمانی رساندن این تیم در فینال کارابائو کاپ که ده روز دیگر برابر منچسترسیتی برگزار خواهد شد، امسال دیگر به این ناکامی پایان دهد.

تا آن زمان اما تاتنهامی‌ها همچنان سوژه خنده و سرگرمی فوتبال دوستان در فضای مجازی باقی خواهند ماند و دولوکس نیز تصمیم گرفت تا با یک شوخی تلخ و گزنده از تبلیغ خود و مطرح شدن در توییتر لذت ببرد.

 

1591418

 

بلافاصله پس از اینکه تاتنهام اعلام کرد که با دولوکس قرارداد همکاری امضا کرده است، هواداران در فضای مجازی شروع به شوخی در این مورد کردند که قوطی های رنگ دولوکس را در کدام قسمت از ورزشگاه تاتنهام باید قرار داد یا استفاده کرد و دولوکس نیز زیر یکی از این توییت ها که پیشنهاد می کرد قوطی های رنگ را در اتاق جام های باشگاه بگذارند چون هیچ استفاده دیگری از آن اتاق نمی شود، آگهی فروش "ویترین استفاده نشده جام های تاتنهام" را کامنت گذاشت.

 

1591416

 

وقتی یکی دیگر از کاربران توییتر در کامنتی به طنز پیشنهاد کرد که دولوکس از قوطی های رنگش برای رنگ‌آمیزی  همان ویترین یاد شده استفاده کند، دولوکس پاسخ داد: "احمق نباش، سطوح باید قبل از رنگ‌آمیزی بدون گرد و غبار باشند."

 

1591417

 

این شوخی ها همین جا تمام نشد و ادامه یافت. کاربر دیگری پرسید که آیا عروسک سگ معروف تاتنهام می تواند در نقش مدافع وسط تیم به میدان برود؟ دولوکس پاسخ داد: "شاید حتی بهتر بازی کند!"

البته دولوکس اکنون تمام این کامنت ها را پاک کرده است، هر چند هیچ چیز هرگز از روی اینترنت پاک نمی‌شود و اسکرین شات این کامنت ها نیز همچنان در فضای مجازی دست به دست می چرخند.

دیدگاه‌ها