کد خبر : 1749421 | 26 فروردين 1400 ساعت 21:56 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس

یوونتوس دوناروما را از چنگ میلان درمی‌آورد؟

آاس گزارش کرده است که بیانکونری در حال مذاکره با دوناروما، دروازه‌بان میلان است و مینو رایولا، ایجنت این دروازه بان در دو روز گذشته در تورین بوده است.

یوونتوس دوناروما را از چنگ میلان درمی‌آورد؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس همچنان در حال پیش بردن تغییرات انقلابی خود است و طبق گزارش ها در تلاش است تا جی جی دوناروما، دروازه بان میلان را به تورین ببرد. یووه همچنین می خواهد تا آینده ای بدون کریستیانو رونالدو بسازد و در لیست بازیکنانی که در تابستان به دنبال امضای قرارداد با آنها خواهد بود نام مویزه کین و ایکاردی در صدر است.

آاس به نقل از گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که مینو رایولا، ایجنت دوناروما، در دو روز گذشته در تورین حاضر بوده و در هتل بیانکوری اقامت داشته است.

 

1591434

 

قرارداد دروازه بان 22 ساله میلان در تابستان با این تیم به پایان می رسد و مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد تاکنون به جایی نرسیده است. روسونری به دوناروما پیشنهاد هشت میلیون یورو برای هر فصل را داده است، پیشنهادی سخاوتمندانه با توجه به بحران اقتصادی فعلی که گریبانگیر همه باشگاه ها است... اما رایولا مبلغی بسیار بیشتر از پیشنهاد میلان را در نظر دارد.

رایولا انتظار دستمزدی 12 میلیون یورویی در هر فصل برای دوناروما دارد، مبلغی که یووه می تواند بپردازد چرا که دوناروما در تابستان می تواند به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.

 

1591436

 

در صورتی که یووه با موفقیت بتواند با دوناروما قرارداد ببندد، شزنی، دروازه بان فعلی این تیم که تا سال 2024 با بیانکونری قرارداد دارد نیز می تواند در مارکت قرار بگیرد چرا که مطمئنا قبول نخواهد کرد که دروازه بان دوم تیم باشد. همچنین بوفون نیز هنوز مشخص نکرده است که اگر تصمیم به ادامه بازی بگیرد، قرار است فصل بعد نیز در یووه بازی کند و یا جایی دیگر.

به هر حال یووه نخستین تیمی است که در صورتی که میلان دوناروما را از دست بدهد، در صف خریداران او قرار دارد. از دست دادن دوناروما برای میلان ضرر بزرگی خواهد بود مخصوصا که این روسونری بود که از ابتدا او را تعلیم داد و سپس اعتماد به نفس بازی کردن را از 16 با این دروازه بان جوان داد.

 

1591435

 

دوناروما اکنون 23 ساله است و سابقه ای به اندازه یک دروازه بان کهنه‌کار دارد؛ او تا همین جا شش فصل و 243 بازی در بالاترین سطح فوتبال در اروپا داشته است.

میلانی ها اطمینان دارند که در پایان راهی برای توافق با دوناروما و رایولا پیدا خواهند کرد. اما هر روزی که بدون رسیدن به توافق نهایی می گذرد، اوضاع را بیش از پیش پیچیده می کند و بانوی پیر نیز منتظر است تا از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد.

دیدگاه‌ها