کد خبر : 1749431 | 26 فروردين 1400 ساعت 22:45 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

آینده مبهم آقای خاص

هزینه 50 میلیون یورویی جانشینی مورینیو با ناگلزمان

تاتنهام پس از ناکامی در بردن جام با ژوزه مورینیو و نتایج ناامیدکننده هفته های اخیر، به فکر تغییر در کادر مربیان این تیم است و گزینه اول آنها نیز مثل بسیاری دیگر، یولیان ناگلزمان، سرمربی فعلی لایپزیش است.

هزینه 50 میلیون یورویی جانشینی مورینیو با ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در سودای بردن جام به فکر برکنار کردن ژوزه مورینیو و به خدمت گرفتن سرمربی است که بتواند به حسرت 13 ساله این تیم پایان دهد. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان آلمانی، این روزها سرمربی مورد نظر بسیاری از باشگاه های اروپایی از جمله بایرن مونیخ برای در دست گرفتن سکان هدایت تیم های به دردسر افتاده است.

اما مشخص شده است که تاتنهام برای به دست آوردن ناگلزمان باید حسابی سر کیسه را شل کند و امضای قرارداد با این سرمربی برای تیم شمال لندن می تواند بیش از 50 میلیون یورو خرج بردارد.

 

1591449

 

در دورانی که برخی از بااستعدادترین فوتبالیست ها با ارقامی که برابر با بودجه یک کشور است در تیم ها جابه‌جا می شوند، طبیعی است که به خدمت گرفتن سرمربیان بزرگ نیز چنین ارقامی را بطلبد. ناگلزمان نیز اکنون در آستانه تبدیل شدن به یکی از بزرگترین سرمربیان جهان فوتبال است، اگر نگوییم که در حال حاضر نیز به این سطح رسیده است.

گزارش شده است که دنیل لوی، رییس تاتنهام، یکی از تحسین کنندگان سرمربی آلمانی است و او را به عنوان جانشین مورینیویی که در حال حاضر در خطر برکناری از سمت خود در این تیم است، در نظر دارد.

به کار گرفتن ناگلزمان اما ارزان تمام نخواهد شد و اسپورت1 ادعا کرده است که لایپزیش مبلغی در حدود 15 تا 20 میلیون یورو را برای یکی از باهوش‌ترین سرمربیان حاضر در اروپا طلب خواهد کرد. این مبلغ در کنار پرداخت دستمزد بیش از 40 میلیون یورویی  مورینیو سر به 50 میلیون یورو خواهد زد.

 

1591455

 

اخراج ژوزه مورینیو از تاتنهام در هفته های اخیر سوژه مورد علاقه مطبوعات انگلیسی بوده است اما باید گفت که هنوز دو سال دیگر از قرارداد این سرمربی پرتغالی باقی مانده است و در صورت برکناری نیز باز هم تاتنهام ملزم به پرداخت دستمزد نجومی او خواهد بود.

برای باشگاهی با وضعیت اقتصادی تاتنهام باید ایمان بی چون و چرایی به یک سرمربی داشت تا اشتباه 60 میلیون یورویی خود در امضای قرارداد با مورینیو را جبران کرده و سپس تیم را به یک مربی دیگر سپرد تا بتواند کمابیش با همان بازیکنانی که پوچتینو و مورینیو با آنها موفق نشدند، به موفقیت های مورد نظر برسد...

به نظر می رسد که تاتنهام از این معادله خارج شده باشد.

دیدگاه‌ها