کد خبر : 1749438 | 26 فروردين 1400 ساعت 23:46 | 37.3K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره سابق یوونتوس:

اعتراض به رونالدو؛ نباید پیراهن باشگاه را پرت کنی!

لوکا تونی، ستاره سابق یوونتوس، پس از اینکه رونالدو پیراهن بیانکونری را در پایان بازی برابر جنوا از تن در آورد و به زمین پرتاب کرد، رفتار و منش او را زیر سوال برده است.

اعتراض به رونالدو؛ نباید پیراهن باشگاه را پرت کنی!

به گزارش "ورزش سه"، در پایان برد ارزشمند و حیاتی 3-1 یوونتوس برابر جنوا که یووه را به 12 امتیازی اینتر در صدر جدول رساند، ستاره پرتغالی برای جشن گرفتن با هم تیمی هایش در زمین نماند. رونالدو با عصبانیت پیراهن مقدس بیانکونری را نیز از تن درآورد و به زمین آلیانز کوبید. هر چند رونالدو بعدا ادعا کرد که پیراهن را برای توپ جمع کن انداخته است، اما تونی حرف های او را باور ندارد.

 

1590032

 

تونی گفت: "او برای یوونتوس بسیار مهم است. او آقای گل یووه است و گل های بسیاری زده است. اما من از برخی از رفتارهای او با تیم خوشم نیامده است. به زمانی فکر می کنم که خودم بازی می کردم. من بسیار خودخواه بودم اما با این وجود اگر گل نمی زدم باز هم در زمین می ماندم تا با هم تیمی هایم پیروزی را جشن بگیرم. ناامیدی ام را تحمل می کردم.

بی ربط به اینکه تصادف بوده یا نه، تو نباید پیراهن باشگاه را به زمین بیندازی. بعضی اوقات حتی یک قهرمان بزرگ هم باید از دیگران الگوبرداری کند."

 

1590034

 

1590318

 

پیرلو، سرمربی یوونتوس و هم بازی سابق تونی در تیم ملی و یووه، در واکنش به حرکت رونالدو گفته بود: "این طبیعی است. او می خواست گل بزند، مخصوصا که دید بازی جور خاصی از آب درآمد. این بخشی از رفتار قهرمانانی است که هیمشه می خواهند تاثیر خود را بر بازی بگذارند."

این اولین بار در ماه های اخیر نیست که چنین رفتارهایی از روی خشم از رونالدو سر می زند و او را زیر سوال می برد. کریستیانو در بازی تیم ملی پرتغال برابر صربستان نیز پس از اینکه گلی صحیحی که زد از سوی داور پذیرفته نشد، بازوبند کاپیتانی را از بازو باز کرد و به زمین انداخت، سپس پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی راهی رختکن شد! این رفتار رونالدو نیز با اعتراضات زیادی از سوی هم تیمی های سابق و هموطنانش رو به رو شد.

به نظر می رسد که CR7 این روزها نیاز بیشتری به کنترل خشم و یا تجدید نظر در اصول اخلاقی خود دارد.

دیدگاه‌ها