کد خبر : 1749454 | 27 فروردين 1400 ساعت 00:41 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

صحبت رسمی با من نشده است ...

سرآسیایی: سایپا از اعتماد به صادقی ضرر نمی‌کند

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تمجید از سایپا به حمایت از ابراهیم صادقی پرداخت.

سرآسیایی: سایپا از اعتماد به صادقی ضرر نمی‌کند

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی پس از پیروزی یک بر صفر مس برابر سایپا در گفتگو با ورزش سه گفت: بازی با سایپا یک بازی خوب بود. ما کاملا آگاه بودیم و می‌دانستیم بازی سخت، فیزیکی و با شرایط دفاعی خاص خواهیم داشت و بازیکنان‌مان هم آگاهی خوبی نسبت به این بازی داشتند. روی این سبک بازی کار کرده بودیم و اگر چه نفراتی را بخاطر مصدومیت و کرونا در اختیار نداشتیم ولی سه امتیاز بسیار مهمی را بدست آوردیم که به لحاظ فنی، شخصیتی و جایگاهی در جدول خیلی به ما کمک کرد.

 

او ادامه داد: واقعیت اینکه سایپا را به لحاظ فنی و فوتبالی بسیار تیم خوبی دیدم که در ادامه قطعا شرایط بهتری خواهد داشت. ابراهیم صادقی سرمایه و برند باشگاه سایپا است و انشاالله این تیم که یکی از تیم‌های خوب و باسبقه لیگ‌برتر ماست موفق باشد. از مسائلی که حول این باشگاه رخ داده کمابیش خبردارم و امیدوارم ختم به خیر شود و صادقی به عنوان برند این باشگاه همچنان سکان‌دار بماند.

 

سرآسیایی در پاسخ به شایعاتی پیرامون مذاکره سایپا با او تصریح کرد: هیچ مذاکره رسمی با من صورت نگرفته است چراکه شرایط فوتبال حرفه‌ای است و من در خدمت باشگاه مس رفسنجان هستم و صبحتی با باشگاه نشده است ضمن اینکه شرایط خوبی کنار آقای ربیعی دارم و به ایشان و باشگاه مس ارادت دارم. اعتقاد دارم باشگاه سایپا از اعتماد دوباره به ابراهیم صادقی ضرر نخواهد کرد.

 

مربی مس رفسنجان در خصوص علت حضورش در تمرینات پدیده خراسان نیز گفت: سالیان سال است که با رحمتی رفاقتی قدیمی، نزدیک و برادرانه دارم و هر وقت مشهدم ایشان را می‌بینیم؛ خصوصا از وقتی مهدی سرمربی شده ساعت‌های زیادی با هم در خصوص مسائل فنی روز فوتبال و مشکلات تبادل نظر می‌کنیم. ایشان از من دعوت کرد به تمرین بروم که با کمال میل قبول کردم چون پدیده خانه من است و عرق زیادی به این تیم دارم. بخاطر شرایط حرفه‌ای در مس هستم ولی پدیده تیم شهرم است و ریشه در زندگی‌ام داشته و سال‌های زیادی از زندگی را با پدیده گذرانده‌ام.

 

سرآسیایی از آماده شدن تیمش برای بازی با نفت مسجد سلیمان خبر داد و گفت: دو روزی استراحت کردیم و دوباره استارت زده‌ایم. برنامه‌ریزی کامل داریم و می‌دانیم که از الان بازی‌ها چقدر سخت و نسبت به نیم فصل اول امتیاز گرفتن دشوارتر است. ما هر بازی را برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد تا در پایان فصل به یک جایگاه خوب برسیم و مایه عزت و اعتبار شهر رفسنجان و فوتبال استان کرمان باشیم.

 

او افزود: بازی با مسجد سلیمان هم یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود. نفت در خانه خودش شرایط خیلی خاصی دارد خصوصا از وقتی که محمود فکری آمده است و البته که به تفکرات ایشان اشراف کاملی داریم. آنها تغییرات زیادی از لحاظ فنی و فوتبالی داشته‌اند و رو به رشد بوده‌اند. در حال آماده سازی تیم برای این مسابقه هستیم.

 

مربی مس رفسنجان ادامه لیگ‌برتر را مستلزم تدابیر جدید در شرایط کنونی کرونا دانست و گفت: اول که آرزوی سلامتی برای همه کرونایی‌ها دارم اما مسئله مهم این است که واقعا مدیریت مبتلا نشدن به کرونا با شیوع موج جدید برای مدیران، مربیان باشگاه‌ها سخت شده است. حتما باید یکسری تمهیدات جدید از سوی ستاد کنترل کرونا برای بازی‌ها پیش‌بینی شود چون همه در معرض خطر هستند و هر طور هم که سعی می‌کنیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم باز هم مدیریتش سخت است.

 

دیدگاه‌ها