کد خبر : 1749470 | 27 فروردين 1400 ساعت 01:41 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آرسنال و منچستریونایتد به نیمه‌نهایی لیگ اروپا

تیم های آرسنال و منچستریونایتد با پشت سر گذاشتن اسلاویا پراگ و گرانادا، به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند.

صعود آرسنال و منچستریونایتد به نیمه‌نهایی لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها که در دیدار رفت مقابل اسلاویا پراگ به تساوی 1-1 رضایت داده بودند، در دیدار امشب حریف اهل چک را با نتیجه 4-0 درهم کوبیدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. منچستریونایتد هم پیروزی 2-0 دیدار رفت مقابل گرانادا را تکرار کرد و با برتری 4-0 در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شد.

شاگردان میکل آرتتا در دیدار امشب بازی را هجومی آغاز کردند و در همان 25 دقیقه ابتدایی، سه بار به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 18، روی حرکت عالی امیل اسمیت-رو، این نیکلاس پپه بود که صاحب موقعیت شد و از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه اسلاویا پراگ را باز کرد.

تنها سه دقیقه بعد، خطای مدافع اسلاویا روی ساکا باعث شد تا آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شود. لاکازت پشت ضربه قرار گرفت و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1591529

 

بعد از این گل هم فشار حملات آرسنال فروکش نکرد و این تیم در دقیقه 24 به گل سوم رسید. روی پاس کالوم چمبرز بود که ساکا پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق، حساب کار را 3-0 کرد.

در ادامه باز هم آرسنالی ها موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما تا دقیقه 77 طول کشید تا به گل چهارم برسند. روی حرکت خوب نیکلاس پپه از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، لاکازت با فریب مدافعان توانست گل چهارم را به ثمر برساند و در نهایت هم بازی با همین نتیجه 4-0 به پایان رسید.

آرسنال در مرحله نیمه نهایی با ویارئال روبرو خواهد شد. تیم اسپانیایی در این مرحله موفق شد در مجموع دو دیدار 3-1 از سد دینامو زاگرب عبور کند.

 

1591525

 

منچستریونایتد هم مقابل گرانادا تنها 6 دقیقه برای زدن گل منتظر ماند. روی ارسال الکس تلس از سمت چپ، توپ با ضربه سر پوگبا به ادینسون کاوانی رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پابرجا بود تا اینکه خسوس وایخو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و برتری یونایتد دو برابر شد. باز هم روی ارسال تلس بود که وایخو به اشتباه با ضربه سر توپ را وارد دروازه خودی کرد تا این دیدار با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی باید با آاس رم روبرو شد. جالوروسی با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار مقابل آژاکس، به جمع چهار تیم پایانی رقابت های این فصل لیگ اروپا رسید.

دیدگاه‌ها