کد خبر : 1749509 | 27 فروردين 1400 ساعت 09:25 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی سرمربی آژاکس؛ تیم بهتر حذف شد

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس معتقد است که این تیم شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا بوده اما نهایتاً حذف شده است.

ناراحتی سرمربی آژاکس؛ تیم بهتر حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آژاکس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مهمان رم بود و نهایتا با تساوی 1-1 متوقف شد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-2 شکست خورده باشد و از رقابت ها کنار برود؛ این اتفاق در حالی رخ داد که تیم هلندی در هر دو بازی رفت و برگشت نمایش های خوبی از خود ارائه داد.

 

 

1591578

 

 

اما سرمربی آژاکس معتقد است که این تیم در کمال شایستگی از لیگ اروپا حذف شده است. اریک تن‌هاگ گفت: " مایوس کننده است چرا که تیم بهتر حذف شد. تیمی که در هر دو مسابقه کاملا مسلط بود حالا از دور رقابت ها کنار رفته است. این خیلی شرم آور است زیرا درست مثل هفته گذشته ما فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم."

 

در دقیقه 56 بازی آژاکس موفق شد توسط دوشان تادیچ به گل دوم دست پیدا کند اما بعد از بازبینی صحنه در اتاق VAR تصمیم داور تغییر کرد و گل مردود اعلام شد. اریک تن‌هاگ در اعتراض به این صحنه نیز گفت: " فکر می‌کنم که این گل به دلایل نامعلوم مردود اعلام شد. داور در صحنه حضور داشت و تصمیم گرفت بازی را ادامه دهد و اگر اینگونه بود پس گل هم کاملاً در وضعیت قانونی به ثمر رسیده است."

 

 

1591576

دیدگاه‌ها