کد خبر : 1749520 | 27 فروردين 1400 ساعت 11:02 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد

مسئولان العین پس از شکست سنگین در برابر فولاد و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال تغییر سرمربی خود هستند.

نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد

به گزارش "ورزش سه"، العین در دیدار پلی آف جهت صعود به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با 4 گل مغلوب فولاد شد و حالا بنفش پوشان اماراتی پس از حذف از تمامی رقابت های داخلی و خارجی و اینکه هیچ شانسی برای رسیدن به قهرمانی ندارند، در پی اخراج سرمربی خود هستند.


رسانه های اماراتی خبر داده اند که پدرو امانوئل پس از شکست برابر شاگردان نکونام به درب های خروج از این باشگاه نزدیک و نزدیک تر شده است و این مربی در بازی های پایانی رقابت های لیگ برتر امارات تیمش را هدایت می کند و پس از آن یک جایگزین مناسب به جای او در رأس کار قرار خواهد گرفت.


رازاوان لوچسکیو سرمربی سابق الهلال که با این تیم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید و همچنین روی ویتوریا سرمربی سابق النصر به همراه جیووانی فن برونکهورست هلندی که 3 فصل فوق العاده را با فاینورد پشت سر گذاشت، گزینه های مدیران العین برای انتخاب سرمربی بعدی تیمشان هستند.


العین همچنین قصد دارد خارجی های خود را نیز از تیم کنار بگذارد. تنها لابا کودجو به همراه شیوتانی بازیکنانی هستند که در این تیم می مانند و مدیران العین با کنار گذاشتن بازیکنان خارجی خود، سعی در تغییرات گسترده ای در این تیم پرافتخار اماراتی دارند.

دیدگاه‌ها