کد خبر : 1749525 | 27 فروردين 1400 ساعت 11:47 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

دوران پرتلاطم آقای خاص در الدترافورد

افشاگری پوگبا؛ مورینیو در یونایتد علیه بازیکنان شد

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، از بیان دلیل به هم خوردن رابطه خودش و ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، سر باز زد اما از روش های سرمربی پرتغالی انتقاد کرد.

افشاگری پوگبا؛ مورینیو در یونایتد علیه بازیکنان شد

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا با گفتن این نکته که اوله گنار سولسشر، سرمربی فعلی منچستریونایتد، آنطور که مورینیو عمل کرد "علیه بازیکنان اقدام نمی کند"، از سیاست ها و متدهای سرمربی پیشین شیاطین سرخ انتقاد کرد.

پوگبا در زمان حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد برای دومین بار به این تیم پیوست و سرمربی پرتغالی در قراردادی نجومی و رکوردشکن 122 میلیون دلار روی بازگرداندن پوگبا از ایتالیا سرمایه گذرای کرد. در ابتدا همه چیز موفقیت آمیز بود و دو طرف از بردن سه جام در فصل 17-2016 لذت بردند، اما روابط سودمند و دوستانه بین ستاره فرانسوی و سرمربی درجه یک و خاص یونایتد به تیرگی گرایید. پس از برکناری مورینیو و سپردن هدایت یونایتد به اوله گنار سولسشر، پوگبا نیز یکی از ستارگانی بود که زیر نظر سرمربی نروژی شروعی تازه داشت.

 

1591618

 

پوگبا درباره تفاوت بین دو سرمربی خود در یونایتد گفت: "چیزی که الان با اوله دارم متفاوت است، او بر علیه بازیکنان اقدام نمی کند. او علیه بازیکنان نمی شود. ممکن است اوله کسانی را برای بازی کردن انتخاب نکند، اما اینطور نیست که آنها را طوری کنار بگذارد که انگار دیگر وجود ندارند. این تفاوت بین مورینیو و اوله است.

من زمانی رابطه ای عالی با مورینیو داشتم، همه آن را دیده بودند، و روز بعد نمی دانم چه اتفاقی افتاد! این اتفاق عجیبی بود که من با مورینیو تجربه کردم و  نمی توانم توضیح دهم که دقیقا چه شد چرا که خودم هم نمی دانم."

 

1591616

 

پوگبا تنها چهره برجسته در یونایتد نبود که در زمان مورینیو خود را نیمکت نشین یافت و سرمربی پرتغالی در ملا عام از او انتقاد کرد. لوک شاو هم سرنوشتی مشابه با ستاره فرانسوی داشت، هر چند این مدافع چپ نیز زیر نظر سولسشر تولدی دوباره داشته است. شاو نیز می گوید اوقات سختی را در زمان حضور مورینیو در اولدترافورد سپری کرد.

 

1591614

 

پوگبا معتقد است که رویکرد سولسشر کاملا در تضاد با شیوه ای است که مورینیو در یونایتد در پیش گرفته بود و به همین دلیل نیز نتیجه بخش است چرا که به بازیکنانی که در اختیار دارد اعتماد به نفس می دهد.

هافبک 27 ساله یونایتد افزود:" شاید متدهای سولسشر جواب می دهد چرا که او او کمی به آدم ها نزدیک تر است. هر سرمربی راه و رسم خودش را برای هدایت تیم و اداره بازیکنان دارد و به عنوان یک بازیکن تو باید با این راه و روش ها کنار بیایی. گاهی این روش ها مناسب تو نیست و گاهی هم هست.

اوله به لوک خیلی کمک کرده است، لوک و مورینیو فصل خیلی سختی با هم داشتند و حالا لوک ثابت کرده است که همیشه کیفیت و توانایی لازم را داشته و اکنون اعتماد سرمربی را نیز دارد."

دیدگاه‌ها