کد خبر : 1749531 | 27 فروردين 1400 ساعت 12:13 | 19K بازدید | 6 دیدگاه

در پی جنجال توییتری؛

ستاره سیتی و اخراج مسئول شبکه‌های اجتماعی‌اش

انتشار توییتی از اکانت توییتر فیل فودن خطاب به کیلیان امباپه توسط کمپانی اداره کننده اکانت های ستاره سیتی در شبکه های اجتماعی، خشم این بازیکن را برانگیخت.

ستاره سیتی و اخراج مسئول شبکه‌های اجتماعی‌اش

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی چمپیونزلیگ اکانت توییتر فیل فودن باانتشار عکسی و منشن کردن کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، توییت کرد: "کیلیان آماده ای؟"

این توییت که با خشم فودن مواجه شد بلافاصله پاک شد اما ستاره سیتیزن ها به همین رضایت نداده است و حالا مشخص شده که کمپانی مسئول شبکه های اجتماعی خود را اخراج کرده است.

فودن 20 ساله گل پیروزی سیتی در دیدار برگشت برابر دورتموند را به ثمر رساند و سیتیزن ها این بازی سرنوشت ساز را در نهایت با نتیجه 2-1 بردند تا با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-2  خود را در بین چهار تیم برتر چمپیونزلیگ ببینند.

شیرینی پیروزی در این بازی اما بلافاصله با دیدن توییت مذکور به کام فودن تلخ شد، مخصوصا که پیش از اینکه این توییت حذف شود هزاران نفر از فالوئرهای فودن و امباپه آن را دیده بودند.

 

1591623

 

ستاره سیتی آنقدر از انتشار این توییت بدون اطلاعش عصبانی بود که تصمیم گرفت شرکن Ten Toes Media را، که اداره اکانت هایش در شبکه های اجتماعی را برعهده داشت، اخراج کند.

فودن قرار است بعد از این درباره سپردن اکانت هایش در شبکه های اجتماعی به دیگر شرکت ها و شیوه اداره آنها دقت بیشتری به خرج ببرد. Ten Toes Media همچنین اداره اکانت های هری کین و دومینیک کالورت لوین را نیز بر عهده دارد.

گری نویل درباره این اتفاق گفت که این نشانه ای است که فوتبالیست ها باید خودشان اداره اکانت هایشان در شبکه های اجتماعی را در دست بگیرند.

نویل : "من قبلا هم درباره بازیکنانی که اداره اکانت هایشان در شبکه های اجتماعی را به دست شرکت های دیگر می سپارند صحبت کرده ام. پسرها خودتان اکانت هایتان را در دست بگیرید. تفکر مستقل و اعتبار و سندیت شما در معرض خطر است! این صدای شما است نه صدای هیچکس دیگری."

دیدگاه‌ها