کد خبر : 1749538 | 27 فروردين 1400 ساعت 12:40 | 15.1K بازدید | 4 دیدگاه

عبدی در انتظار پاگشای آسیایی (عکس)

مهدی عبدی مهاجم شماره 16 تیم پرسپولیس در بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا 2021 برابر الوحده نیمکت نشین بود.

عبدی در انتظار پاگشای آسیایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدیِ جوان که فصل گذشته در اولین سال حضورش در لیست آسیایی پرسپولیس توانست سه گل مهم را برابر الشارجه، النصر و اولسان هیوندای بزند، پس از بازی فینال از فرم ایده آل خود فاصله گرفت. او که در یک ماه موفق به زدن سه گل شده بود، پس از آن فقط دروازه استقلال و فولاد را گشود تا علاوه بر هواداران، کادرفنی را هم ناامید کند.

 

در هفته های اخیر باتوجه به ورود عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو به فهرست پرسپولیس، عبدی فرصت چندانی برای بازی نداشته و در دیدار نخست آسیایی مقابل الوحده هم بازی را از روی نیمکت دنبال کرد. اما فاصله کم بازی ها و خستگی بازیکنان شانس مهاجم جوان قرمزها برای بازی را بیشتر خواهد کرد؛ بازیکنی که انگیزه زیادی برای نمایش توانایی هایش در کنار ستاره های پرسپولیس دارد.

 

1591633

 

نکته مهم درباره عبدی این است که او از معدود بازیکنانی است که از تیم های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیده و به نوعی از سرمایه های این تیم به حساب می‌آید. او در شروع کار عملکرد بهتری نسبت به مهدی طارمی و علی علیپور داشت و در تمام کنندگی در قامت مهاجم های باتجربه ظاهر می‌شد و حالا باید دید که آیا می‌تواند به فرم قبلی بازگردد یا خیر؟

دیدگاه‌ها