کد خبر : 1749559 | 27 فروردين 1400 ساعت 14:02 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب پدر پدیده بارسا به پیشنهاد رئال

ایلایکس موریبا بدون شک یکی از پدیده های این فصل بارسلوناست.

واکنش عجیب پدر پدیده بارسا به پیشنهاد رئال

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بارسلونا یک پدیده جدید را معرفی کرد. رونالد کومان سرمربی بارسا به ایلایکس موریبای 18 ساله محصول آکادمی لاماسیا میدان داد و جواب هم گرفت. 

 

 

1591663

 

 

هرچند ایلایکس همچون پدری گونزالس نتوانسته در ترکیب ثابت بارسا جایی برای خود پیدا کند ولی هر زمان به میدان رفته، خوش درخشیده است. او چیزی نمانده بود دقیقه 93 ال کلاسیکو گل تساوی را به رئال بزند ولی ضربه او با بدشانسی به تیر خورد.

از قرارداد ایلایکس تنها دو سال باقیمانده و فعلا خبری از تمدید نیست. گفته می شود سیتی و رئال خواهان جذب او هستند.

 

 

1591665

 

 

پدر ایلایکس که ایجنت او نیز محسوب می شود و سابقه کار با جاناتان بارنت مدیر برنامه های مشهور را دارد، در پاسخ به سوالی در مورد دریافت پیشنهاد از رئال مادرید، ابتدا چند ثانیه سکوت کرد و بدون اینکه تایید یا تکذیب کند، با لبخند گفت:« بهتر است از این سوال بگذریم و در مورد چیز دیگری صحبت کنیم. ایلایکس ترجیح می دهد در بارسلونا بماند و من هم حامی او هستم. او در بارسا خوشحال است و ممنون از رونالد کومان برای فرصتی که در اختیار پسرم قرار داد تا خودش را نشان دهد. برای قدردانی از او حرف کم می آورم.»

 

همچنین پدر ایلایکس فاش ساخت که چند ماه پیش حتی از امکانات باشگاه سیتی هم دیدن کردند ولی در نهایت ترجیح دادند پیشنهاد سیتیزن ها را رد کنند.

 

دیدگاه‌ها