کد خبر : 1749565 | 27 فروردين 1400 ساعت 14:12 | 33.5K بازدید | 5 دیدگاه

اولین امتیاز آسیاییِ دیگر استقلال ACL

تیم استقلال تاجیکستان در اولین تجربه آسیایی خود موفق شد تیم مدعی و پرمهره شباب الاهلی را با تساوی بدون گل متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و انجام مراحل پلی آف، اینگونه به نظر می رسید که الهلال و شباب الاهلی در حضور تیم های استقلال تاجیکستان و آلمالیق ازبکستان، کار راحتی برای صعود به دور بعد داشته باشند اما دو تیم مدعی گروه A، با تساوی های ناامید کننده ای متوقف شدند.


در یکی از بازی های گروه نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تاجیکستان در اولین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم پرمهره شباب الاهلی رفت و موفق شد حریف مطرح خود را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کند.


در این بازی هرچند شباب الاهلی 77 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت و 17 بار نیز به سمت دروازه حریف تاجیکی خود شوت زد ولی ایستادگی خط دفاعی و دروازه بان استقلال منجر به ناکامی حریف اماراتی شد تا نماینده تاجیکستان در اولین حضور آسیایی خود، یک امتیاز ارزشمند را کسب کند.


البته هر چند ممکن است در ادامه راه الهلال و شباب الاهلی از این گروه صعود کنند ولی آلمالیق و استقلال تیم های شایسته گروه نخست بودند که مقابل حریفان قدرتمند خود، موفق به کسب نتیجه تساوی شدند.

دیدگاه‌ها