کد خبر : 1749577 | 27 فروردين 1400 ساعت 15:42 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی تری‌اتلون راهی ژاپن شد

تیم ملی تری‌اتلون ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، عازم ژاپن شد.

تیم ملی تری‌اتلون راهی ژاپن شد

به گزارش "ورزش سه"  طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه، تیم ملی ترای‌اتلون بزرگسالان بامداد امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد تا در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک توکیو که از روز ۳ الی ۵ اردیبهشت ماه در شهر هاتسوکائیچی این کشور برگزار می‌گردد، شرکت نماید. این تیم با ترکیب ۲ ورزشکار و یک مربی و سرپرست در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

 

علی رضوانی و امین سقایی دهکردی دو ملی پوش کشورمان در این مسابقات هستند که مهدی گودرزی، رییس فدراسیون و مربی سطح ۲ بین‌المللی کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس سالیانه کنفدراسیون آسیا که هر ساله همزمان با مسابقات قهرمانی قاره برگزار می‌گردد، عازم ژاپن شده، به عنوان سرپرست و مربی در این سفر ملی پوشان را همراهی می‌کند.

 

مسابقات ترای‌اتلون بزرگسالان قهرمانی آسیا در حالی در شرایط پاندمی کرونا برگزار می‌گردد که از اولین رویداد‌های قهرمانی قاره پیش از مسابقات المپیک توکیو است و به همین منظور تحت تدابیر ویژه و سخت گیرانه میزبان برای تیم‌ها و ورزشکاران حاضر در این رویداد برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان نیز علاوه بر رعایت شرایط ویژه بهداشتی و تمرینی در اردوی آماده سازی تهران و انجام چندیدن مرحله تست PCR، فضای متفاوت و خاصی را هم در زمان حضور این مسابقات تجربه خوهند کرد.

 

بر اساس اعلام مقامات ژاپنی کلیه تیم‌های حاضر در این مسابقات می‌بایست بر اساس پروتکل‌های خاص اعلام شده، حداقل ۳ روز زودتر جهت قرنطینه فردی در دهکده مسابقات حضور یافته و به منظور حفظ سلامت خود، در مدت اقامت خود مجوز تردد خارج از محدوده مشخص شده را نیز نخواهند داشت و با شرایط ویژه به انجام تمرینات خود تا روز مسابقه خواهند پرداخت.

 

دیدگاه‌ها