کد خبر : 1749624 | 27 فروردين 1400 ساعت 21:32 | 38K بازدید | 10 دیدگاه

رکورد ویژه مرد تک باشگاهی؛گلزنی در 8 بازی متوالی

سرمربی باتجربه و اصالتا قائمشهری فوتبال ایران به علت ابتلا به ویروس کرونا و پس از گذراندن دوره کوتاه درمانی در بیمارستان، دارفانی را وداع گفت.

رکورد ویژه مرد تک باشگاهی؛گلزنی در 8 بازی متوالی 

به گزارش "ورزش سه" نادر دست‌نشان سرمربی 62 ساله تیم فوتبال رایکا بابل که هفته گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، متاسفانه دقایقی قبل دارفانی را وداع گفت؛ دست‌نشان که تمام دوران فوتبالی خود را در نساجی قائمشهر گذراند و نام او همچنان در تاریخچه فوتبال ایران به عنوان رکورددار زننده بیشترین گل‌های متوالی در لیگ برتر یاد می‌شود و توانسته بود در 8 بازی متوالی 9 گل به ثمر برساند.

 

وی از سال 1375 کار خود را در عرصه مربی گری آغاز کرد و نادر دست‌نشان از آن دست مربیانی به شمار می‌رفت که نامش همیشه برای اهالی فوتبال خاطره صعود به لیگ برتر را زنده می‌کرد؛ چرا که توانسته بود با تیم‌های مس کرمان، استیل آذین، نفت تهران و نفت آبادان به از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند و در جام حذفی هم با تیم پگاه گیلان توانسته در فصل 1386-1387 عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

 

یکی از اتفاقات جالب در دوران زندگی مرحوم دست‌نشان حضور او در تیم‌های گوناگون بود و این‌که او هیچ‌گاه هدایت تیمی را (به جز نساجی) بیشتر از یک فصل برعهده نداشت؛ نادر دست‌نشان سابقه سرمربیگری در 19 تیم را در کارنامه خود دارد که خود در فوتبال ایران یک رکورد ویژه به حساب می‌آید.

 

مرحوم دست‌نشان پس از ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده بود که متاسفانه ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت و در سن 60 سالگی به دیار باقی شتافت؛ وی پس از مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان جزو نام‌آشناترین اهالی فوتبال که قربانی ویروس کرونا شدند به شمار می‌آید.

 

1591784

 

1591785

 

1591787

دیدگاه‌ها