کد خبر : 1749631 | 27 فروردين 1400 ساعت 21:58 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

در آستانه صدمین گل CR7 برای بیانکونری؛

په‌په: فکر می کنم رونالدو در یووه خوشحال است

په‌په، مدافع تیم پورتو، معتقد است که رونالدو در یوونتوس خوشحال است و امیدوار است که برای سال های بیشتری در این تیم بماند.

په‌په: فکر می کنم رونالدو در یووه خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"،کریستیانو رونالدو و په‌په پیشتر در سطح باشگاهی در رئال مادرید با یکدیگر هم تیمی بودند اما مدافع پرتغالی حالا یکی از بازیکنان تیمی بود که یوونتوس را به همراه CR7 از چمپیونزلیگ حذف کرد.

 

1591798

 

مدافع کهنه کار پورتو درباره آینده رونالدو صحبت کرده است و توضیح داده که بازگشت رونالدو به پرتغال سخت خواهد بود.

په‌په گفت: "صادقانه بگویم، با توجه به چیزهایی که از او می دانم، نمی دانم که او می تواند طرز صحبت بسیاری از مردم پرتغال درباره فوتبال را تحمل کند یا نه.

فکر می کنم او در تورین خوشحال و راضی است، آقای گل سری آ است، کسانی که از او انتقاد می کنند نمی دانند که چقدر سخت است هر سال بیش از 30 گل بزنی.

کارهایی که از کریستیانو بر می آید خارق العاده است و من امیدوارم او تا سالها آنجا بماند و لذت و سرخوشی را به عاشقان فوتبال پیشکش کند و نماینده خیلی خوبی برای پرتغال باشد، همانطور که همیشه چنین کرده است."

 

1591799

 

رونالدو در سری آ 25 بار گلزنی کرده است و به رکورد 100 گل برای یوونتوس در تمام رقابت ها نزدیک می شد. تا اینجا رونالدو در 126 مسابقه برای بیانکونری به میدان رفته و 97 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها