کد خبر : 1749657 | 28 فروردين 1400 ساعت 07:59 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

جایگاه ایران دسته چهار نیست

شاهقلی:حضور در تیم ملی هنوز برایم جذاب است

ملی پوش قدیمی تنیس ایران گفت:حضور در تیم ملی همچنان برایم جذاب است و تمام فکرم این است ایران از دسته چهار آسیا صعود کند.

شاهقلی:حضور در تیم ملی هنوز برایم جذاب است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، انوشا شاهقلی درباره ی حضور مجددش در اردوی تیم ملی تنیس برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه چهار آسیا بیان کرد:  حضور در تیم ملی همچنان برایم جذاب و افتخار بزرگی است. من از 16 - 17 سالگی در تیم ملی بودم و به نوعی در آن بزرگ شدم. وقتی که به انتخابی تیم ملی دعوت شدم ، خوشحال شدم و در  تعطیلات عید نوروز تمریناتم را شروع کردم.
 
ادامه داد: اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم که حتما این کار را انجام می دهم و اگر هم در تیم  نباشم، کنارشان هستم و هر کمکی از دستم بر بیاید برای صعود ایران به دسته سه آسیا انجام می دهم.تمام فکرم این است که تیم ایران به دسته سه آسیا صعود کند چون جایگاه ما واقعا دسته چهار نیست و دوست دارم تنیس ایران را در رده های بالاتر ببینم.


 
شاهقلی در مورد کیفیت انتخابی تیم ملی نیز گفت: رقابت خوبی بود و  اتفاقی بود که بعد از چندین سال  رخ داد. همین که 50 بازیکن سراسر ایران دور هم جمع شدند، به نوعی آشتی بازیکنان جوان با کسانی که اختلاف سطح داشتند نیز بود و من واقعا انتخابی تیم ملی را دوست داشتم.

 

تنیس باز ایران در مورد حضور ایران در گروه چهار آسیا تصریح کرد: آن زمان که تیم به مسابقات رفت، تیم کاملی نبود و مشکلاتی وجود داشت. البته نمی توان گفت تقصیر شخص خاصی بوده است. به هر حال فعلا ما گروه چهار هستیم و باید رو به جلو نگاه کنیم و هدفمان این باشد که تیم را از دسته چهار به دسته سه بیاوریم.

 

او در مورد اینکه فکر می کند وضعیت تنیس ایران بتواند بهتر شود، تاکید کرد: تیم خوبی بر سر کار است و صحبتهایی که با رییس و دبیر فدراسیون داشتم نظرشان بر این است اتفاق بهتری در تنیس رقم بزنند. باید زمان داد تا ببینیم چه کاری انجام می دهند. البته من خوشبین هستم که اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.


 
شاهقلی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قصد دارد به طور رسمی وارد عرصه مربیگری شود، گفت: 


من فعلا می خواهم یکی، دو سال دیگر بازی کنم و تصمیمی برای مربیگیری ندارم حالا ان شاءالله در آینده به آن فکر می کنم.

دیدگاه‌ها