کد خبر : 1749676 | 28 فروردين 1400 ساعت 10:29 | 13.2K بازدید | 9 دیدگاه

الرایة: الریان در سخت ترین ایستگاه آسیایی

نشریه الرایة قطر نوشته است که تیم فوتبال الریان، امشب در سخت ترین بازی آسیایی خود به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز دور دوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 21:30 الریان در استادیوم فاتوردا در شهر گوای هندوستان، باید به مصاف پرسپولیس برود و روزنامه قطری اعتقاد دارد که بازی امشب، دشوارترین بازی نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیاست.


الرایة نوشته است: استادیوم فاتوردا امشب میزبان مسابقه مهم الریان و پرسپولیس خواهد بود. الریان با هدف کسب نتیجه مثبت وارد زمین می شود تا همچنان شانس صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از  داشته باشد.


از طرف دیگر، پرسپولیس پس از کسب پیروزی چشمگیر مقابل الوحده امارات و به عنوان صدرنشین گروه، پای به این دیدار می گذارد. به طور کلی انتظار می رود که این دیدار، یک رقابت شدید میان نمایندگان ایران و قطر باشد بخصوص اینکه الریان به پیروزی در این مسابقه و کسب سه امتیاز نیاز دارد.

 

1591867


از طرف دیگر، تیم ایرانی یک رقیب کاملا قدرتمند است و همیشه رویارویی با آن، دشوار بوده است. تعداد قابل توجهی از بازیکنان پرسپولیس موفق شده اند به فینال دوره قبلی این رقابت ها صعود کنند و این مسئله باعث می شود تا الریان با یک چالش بسیار بزرگ و مهم مواجه شود.


الریان به کسب پیروزی و سه امتیاز بازی نیاز دارد تا امیدهایش برای صعود به مرحله بعدی حفظ شود جایی که تیم های صدرنشین 5 گروه و سه تیم برتر راهی مرحله بعد می شوند. به طور کلی نتیجه تقابل الریان و پرسپولیس، تا حدودی سرنوشت گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها