کد خبر : 1749706 | 28 فروردين 1400 ساعت 11:57 | 21.1K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا و افشای دلیل نیمکت نشینی استرلینگ

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد اعتماد خود به رحیم استرلینگ را از دست نداده است.

گواردیولا و افشای دلیل نیمکت نشینی استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، ستاره انگلیسی سیتی در فصل جاری کمتر از گذشته در ترکیب ثابت قرار گرفته و برخی از بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است. اما پپ گواردیولا دلیل نیمکت نشینی های رحیم استرلینگ را درخشش بازیکنان دیگر از جمله گابریل ژسوس، ریاض محرز یا فیل فودن عنوان کرده است.

 

1575657

 

پپ گواردیولا گفت: "اعتماد ما به رحیم استرلینگ کم نشده و ما حسی همانند روزهای اول حضور در منچسترسیتی به این بازیکن داریم. تنها دلیل اینکه استرلینگ اخیرا کمتر بازی کرده این است که گابریل ژسوس یا به خصوص فیل فودن یا ریاض محرز نیز در رختکن حضور داشته، عملکرد درخشانی ارائه می دهند و در زمین حریف تعیین کننده ظاهر شده و دروازه را باز می کنند.

 

رحیم استرلینگ باید اعتماد به نفس داشته باشد، زیرا او از کیفیت بالایی برخوردار بوده، مورد اعتماد همه ما قرار دارد و قرار نیست من به بازیکنان اعتماد به نفس بدهم. آنها باید این صفت را داشته باشند تا من آنها را برای ترکیب ثابت انتخاب کنم. بارها گفته ام که از حیث نتیجه گیری و رکوردشکنی در این سالها عملکرد فوق العاده ای داشته ایم و نقش رحیم استرلینگ در این میان درخشان بوده است. او بازیکنی کلیدی در تیم بوده، اما فودن و محرز نیز در این مقطع خوب عمل می کنند."

دیدگاه‌ها