کد خبر : 1749720 | 28 فروردين 1400 ساعت 13:07 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

قرارداد فیل فودن تمدید می شود؛

سیتی به دنبال حفظ جواهر انگلیسی

منچسترسیتی قصد دارد قرارداد فیل فودن، ستاره جوان و انگلیسی خود را تمدید کند.

سیتی به دنبال حفظ جواهر انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حال آماده سازی پیشنهاد قرارداد جدیدی برای فیل فودن بوده و باشگاه انگلیسی به دنبال افزایش دستمزد این هافبک جوان به علت عملکرد تاثیرگذار او در فصل جاری است. فیل فودن در جریان برتری سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، در هر دو دیدار رفت و برگشت گل های پیروزی تیمش را به ثمر رسانده و نقش مهمی در صعود سیتیزن ها به نیمه نهایی ایفا کرد.

 

1591220

 

فیل فودن در سال 2018 با این باشگاه قرارداد امضا کرد و در این قرارداد که تا سال 2024 ادامه دارد، او هفته ای تنها 30 هزار پوند دستمزد می گیرد. اما نشریه میرر مدعی شد مدیران سیتی قصد دارند قرارداد فیل فودن را تا سال 2026 تمدید کرده و هفته ای 100 هزار پوند نیز حقوق برای این ستاره انگلیسی در نظر بگیرند. پپ گواردیولا که علاقه زیادی به فیل فودن دارد، پیش از این او را به عنوان یکی از با استعدادترین شاگردان خود توصیف کرده و پس از پیروزی سیتی مقابل دورتموند نیز بار دیگر به تمجید از فودن پرداخت.

 

ستاره انگلیسی پس از جدایی داوید سیلوا و با به ثمر رساندن 13 گل در این فصل نقش مهمی در نتایج درخشان سیتی ایفا کرده است. فودن همچنین در ماه نوامبر دو گل اول خود را برای انگلیس مقابل ایسلند در ومبلی به ثمر رساند و به نظر می رسد او در رقابت های یورو در تابستان نقش مهمی در ترکیب سه شیرها داشته باشد.

دیدگاه‌ها