کد خبر : 1749727 | 28 فروردين 1400 ساعت 13:30 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

مارک آندره‌‌ تراشتگن:

انتقام نه، بارسلونا قهرمانی می خواهد

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا امیدوار است اتفاقات سوپرکاپ برابر بیلبائو تکرار نشود.

انتقام نه، بارسلونا قهرمانی می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چند ماه قبل در دیداری تماشایی و پرگل در سوپرکاپ اسپانیا 2-3 مغلوب بیلبائو شده و فرصت قهرمانی در این رقابت ها را از دست داد. حالا دو تیم امشب در جریان فینال کوپا دل ری به مصاف هم می روند و مارک آندره تراشتگن نشانه ای از تمایل به گرفتن انتقام در اردوی بارسلونا نمی بیند، اما آنها به دنبال کسب قهرمانی هستند.

 

1562476

 

مارک آندره تراشتگن گفت: "برای ما این دیدار فرصتی برای کسب یک عنوان است. انتقام شکست سوپرکاپ انگیزه ای مضاعف برای ما نیست، اما ما آن دیدار را در ذهن داریم و امیدواریم که دوباره همان نتیجه برای ما تکرار نشود. ما آن روز تا دقیقه 90 خوب بودیم و پس از آن احساس خستگی بیشتری کردیم، اما برای دیدار فردا بیشتر استراحت خواهیم داشت. 100 درصد یک بازی دشوار پیش روی ما خواهد بود، اما ما آماده هستیم.

 

من فکر می کنم هر تیمی در فینال 50 درصد شانس پیروزی دارد، اما اگر ما مانند همیشه بوده و مثل 90 دقیقه بازی کنیم، شانس بسیار خوبی برای پیروزی خواهیم داشت. این دیدار یک فینال و مستقل از لالیگا بوده و اگر پیروز شویم، احساس بسیار خوبی خواهیم داشت. فکر و ذکر ما در حال حاضر معطوف به قهرمانی در لالیگا نیست. طبیعتا اگر شکست بخورید هم حس بدی دارید. ما می دانیم که آنچه در پیش داریم یک 90 دقیقه برای فتح یک عنوان جدید قهرمانی است."

دیدگاه‌ها