کد خبر : 1749737 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:15 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

روحیه بالای تراکتوری ها برای تقابل با شارجه

بازیکنان تراکتور با روحیه ای بالا خود را آماده بازی حساس امشب مقابل شارجه امارت کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از تساوی سه بر سه مقابل پاختاکور در شب اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب دومین بازی اش را مقابل شارجه برگزار خواهد کرد؛ تیمی که به عنوان میزبان گروه، اولین بازی خود را با پیروزی یک بر صفر مقابل نیروی هوایی عراق پشت سر گذاشته است. بازیکنان تراکتور در آستانه این بازی حساس، مقابل دوربین باشگاه قرار گرفته و از روحیه بالای خود صحبت کردند:

 

1591934

 

اشکان دژاگه: امیدوارم بازی با شارجه را مثل بازی با پاختاکور با کمی تمرکز بیشتر انجام داده و انشالله اولین سه امتیازمان را بگیریم. خدا را شکر همه چیز خوب است و با تمرینات خوب داریم جلو می رویم و امیدوارم که فردا خوشحال تر از امروز باشیم. جای هواداران خالی است؛ اگر اینجا بودند خیلی به ما کمک می کردند. تلاش می کنیم که از این جا خوشحال شان کنیم.

 

 

1591935

 

محمدرضا اخباری: همه چیز خوب و مثبت است و انشالله که با یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم. از هواداران می خواهم که خیلی دعایمان کنند، فقط همین!

 

 

1591936

 

محمد عباس زاده: انشالله که بتوانیم بازی را ببریم. مهم پیروزی است و فرقی نمی کند که چه کسی گل بزند. امیدوارم که با همدلی بتوانیم این بازی را ببریم. از هواداران می خواهم که برایمان دعا کنند.

 

 

 

1591937

سامان نریمان جهان: همه چیز عالی است و روحیه بچه ها هم عالی است. انشالله بازی با شارجه را می بریم و به صدرجدول صعود می کنیم.

 

 

1591938

پیمان بابایی: روحیه همه بچه ها عالی است و انشالله که بتوانیم این بازی را ببریم.

 

1591932

 

سعید واسعی: روحیه مان فول و عالی است.

 

 

1591939

 

مهدی تیکدری: دلتنگ هوادارانمان هستیم و انشالله که بتوانیم سربلند شان کنیم. بازی فردا را صد در صد می ترکانیم.

 

میلاد فخرالدینی: بازی را انشالله خواهیم برد. حیف که بازی ها بدون تماشاگر است. کاش بازی های با تماشاگر بود تا رقیبان می آمدند تبریز تا ببینند چه خبر است! از هواداران می خواهم که برای این بازی دعایمان کنند.

دیدگاه‌ها