کد خبر : 1749745 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:48 | 27.1K بازدید | 17 دیدگاه

استقلال باعث اخراج رئیس الاهلی شد

رسانه های عربستانی خبر داده اند که وزارت ورزش عربستان با استعفای عبدالله مومنة رئیس باشگاه الاهلی موافقت کرده است.

استقلال باعث اخراج رئیس الاهلی شد

به گزارش "ورزش سه"، شکست های سنگین و پشت سر هم در لیگ حرفه ای عربستان، فاجعه انتخاب سرمربی جدید برای باشگاه، خریدهای گران قیمت و بی فایده در این فصل، همگی باعث شده بود تا ریاست عبدالله مومنة رئیس باشگاه الاهلی در خطر قرار بگیرد.


در حالیکه هواداران الاهلی پس از 6 شکست متوالی در لیگ عربستان و به دست آمدن بدترین نتایج تاریخ این باشگاه با راه اندازی هشتگ های اعتراضی در فضای مجازی خواهان اخراج رئیس باشگاه و اعضای هیئت مدیره بودند اما عبدالله مومنة مدیرعامل الاهلی با حضور در برنامه "لیگ با ولید" اعلام کرد که قصد کناره گیری از سمتش را ندارد.


با آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مومنة که امیدوار بود با حضور سرمربی جدید خود و غلبه بر استقلال از زیر فشارها خارج شود، اما شکست سنگین 5 بر 2 مقابل شاگردان مجیدی منجر به تشکیل جلسه اضطراری در همان پارکینگ استادیوم الجوهرة میان اعضای هیئت مدیره الاهلی شد و همان شب رسانه های سعودی خبر از کناره گیری رئیس و هیئت مدیره الاهلی دادند.


اکنون رسانه های سعودی و خبرنگاران نزدیک به وزارت ورزش عربستان اعلام کرده اند که این وزارت پس از شکست سنگین برابر استقلال، با استعفای عبدالله مومنة رئیس باشگاه الاهلی و اعضای هیئت مدیره موافق کرده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید نیز پس از بازی فردا شب الاهلی و الدحیل برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها