کد خبر : 1749746 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:50 | 15.4K بازدید | 9 دیدگاه

دیاباته به دنبال ششمین گل آسیایی (عکس)

شیخ دیاباته که در دقایق پایانی دیدار با الاهلی به بازی آمد و موفق به گلزنی شد، امیدوار است به ششمین گل آسیایی خود با پیراهن استقلال دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دیدار مقابل الشرطه شب گذشته برگزار شد و آبی پوشان زیر نظر فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادرفنی، نکات مدنظر را مرور کرده و با انجام کارهای تاکتیکی، برای دیدار با حریف عراقی آماده شدند.


شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال که پس از کسب عنوان آقای گلی در فصل گذشته نتوانسته بود در لیگ بیستم انتظارات را برآورده کند، در بازی با الاهلی از دقیقه 69 به جای میلیچ به بازی آمد و در دقیقه 89 روی پاس خوب قایدی، موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد که خود او نیز این توپ را به گل تبدیل کرد.


دیاباته که امیدوار است مصدومیت هایش در لیگ برتر و جاماندنش در امر گلزنی را در آسیا جبران کند، در پی این است که در بازی حساس با الشرطه ضمن گلزنی برای تیمش، به ششمین گل آسیایی خود با پیراهن استقلال دست پیدا کند.

 

1591952

 

1591953

 

1591954


دیاباته در اولین بازی آسیایی خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فصل گذشته، موفق شد 2 بار دروازه الکویت را باز کند و در دومین دیدار پلی آف نیز یک بار دروازه الریان را گشود. او در مرحله گروهی نیز در دیداری که با برتری 3 بر صفر مقابل الاهلی به دست آمد، یک بار با ضربه سر دروازه نماینده عربستان را گشود.


شیخ در نخستین بازی استقلال در فصل جدید از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز در بازی با الاهلی موفق به گلزنی شد تا آمار گل هایش در آسیا را به عدد 5 برساند و حالا آقای گل لیگ نوزدهم در پی به ثمر رساندن گل ششم خود در لیگ قهرمانان است.

دیدگاه‌ها