کد خبر : 1749749 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:20 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اسپورت:

هیچ پیشنهاد تمدیدی به مسی نرسیده است!

گییم بالاگه خبرنگار و کارشناس فوتبال معروف اسپانیایی در ستون خود در نشریه اسپورت، ادعای روز گذشته رادیو راک 1 را تکذیب کرد.

هیچ پیشنهاد تمدیدی به مسی نرسیده است!

به گزارش "ورزش سه"، بحث تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به معضلی برای باشگاه کاتالان تبدیل شده است. هواداران نیز نگران جدایی ستاره محبوب خود هستند و باید دید لیونل مسی تا 80 روز دیگر چه تصمیمی خواهد گرفت. برخی منابع معتقدند مسی قبل از اتمام فصل، تکلیف آینده اش را مشخص خواهد کرد.

مسی تابستان و در زمان حضور جوزپ بارتومئو اصرار به جدایی داشت ولی حالا با انتخاب خوان لاپورتا شاید به ماندن ترغیب شده باشد. روز گذشته رادیو راک 1 ادعا کرد که لاپورتا اولین پیشنهاد تمدید را نیز به مسی ارائه داده است.

 

 

1591924

 

 

در واکنش به این ادعا، گییم بالاگه در ستون خود در نشریه اسپورت و به نقل از منابع نزدیک به مسی نوشت که فوق ستاره آرژانتینی هنوز هیچ پشنهاد رسمی از سوی باشگاه بارسلونا دریافت نکرده است و هر چه است، گمانه زنی محسوب می شود. بالاگه البته تایید کرد که لاپورتا به زودی پیشنهاد رسمی خود را ارائه خواهد داد و در یکی دو هفته اخیر نیز با پدر مسی گفت و گوهایی داشته ولی هنوز قرارداد رسمی باشگاه را به این بازیکن ارائه نکرده است.

 

 

1590782

 

 

بالاگه همچنین احتمال انتقال نیمار به بارسا را غیرممکن عنوان کرد و گفت که پس از صحبت اخیرش با ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی، متوجه شده است که کار تمدید قرارداد نیمار تمام شده است و قبل از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی اعلام می شود. این خبر ابتدا قرار بود قبل از بازی با بارسا اعلام شود ولی مصدومیت نیمار همه چیز را به تاخیر انداخت.

 

دیدگاه‌ها