کد خبر : 1749751 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:38 | 40.7K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

درخواست بالای آگوئرو؛ این دستمزد را بدهید، می‌آیم

سرخیو آگوئرو به پیوستن به بارسلونا تمایل دارد ولی یوونتوس را نیز به صورت جدی خواهان خود می بیند.

درخواست بالای آگوئرو؛ این دستمزد را بدهید، می‌آیم

به گزارش "ورزش سه"، تیتر یک 4 روز پیش نشریه اسپورت به سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی و دوست صمیمی لیونل مسی اختصاص داشت.

طبق ادعای این نشریه، خوان لاپورتا رئیس جدید بارسا که در ابتدا علاقه ای به جذب آگوئرو نداشت، حالا تجدیدنظر کرده و مذاکراتی ابتدایی را با ایجنت بازیکن داشته است.

 

 

1586310

 

 

آگوئرو می تواند یکی از عوامل ماندنی شدن لیونل مسی در بارسا باشد و مشکل خط حمله این تیم که پس از جدایی لوئیس سوارز یک مهاجم 9 تخصصی ندارد را برطرف کند.

همچنین در برنامه خوگونس شبکه لاسستا ادعا شد که مدیر برنامه های آگوئرو در بارسلونا بوده و با لاپورتا وارد مذاکره جدی شده است تا مشخص شود عزم بارسا برای جذب ستاره آرژانتینی جزم شده است.

از قرارداد آگوئرو با سیتی کمتر از سه ماه باقیمانده و او ماه گذشته رسما خبر از جدایی اش در پایان فصل داده بود.

 

 

1585975

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس نیز موضعی کاملا جدی در قبال جذب آگوئرو دارد. این نشریه همچنین به ذکر جزئیاتی از دستمزد درخواستی ستاره آرژانتینی هم پرداخته است. آگوئرو برای هر سال دستمزد 12 میلیون یورو ناخالص می خواهد که با توجه به اینکه 32 سال دارد و در دو فصل اخیر همواره درگیر مصدومیت بوده، تقاضای خارج از عرفی محسوب می شود. قرارداد پیشنهادی به او نیز دو ساله است اما با این شرایط احتمالا یوونتوس حاضر به جذب او نخواهد شد.

طبق ادعای گاتزتا، بارسا، یوونتوس، پی اس جی و چلسی برای جذب آگوئرو در رقابت هستند.

 

دیدگاه‌ها