کد خبر : 1749756 | 28 فروردين 1400 ساعت 15:26 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

مغانلو - شجاع؛ دوئل جذاب برای صدرنشینی (عکس)

تیم‌های پرسپولیس و الریان در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که نتیجه این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با پیروزی مقابل الوحده به صدرنشین گروه خود تبدیل شد اما هنوز پنج بازی باقی مانده و پرسپولیسی‌ها باید مقابل اصلی‌ترین رقیب خود یعنی الریان قرار بگیرند؛ تیمی که شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق قرمزها را در ترکیب خود می‌بیند.

 

اگر مهاجمان پرسپولیس بتوانند از خط دفاعی الریان بگذرند و دروازه این تیم را باز کنند، باتوجه به قدرت دفاعی خود، شانس بالایی برای پیروزی خواهند داشت اما نکته مهم این است که خط حمله پرسپولیس حتی پس از ورود شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر نیز به کیفیت مطلوب نرسیده است.

با این حال دیدار با شجاع، انگیزه بالایی را برای مغانلو ایجاد کرده و او آماده است تا در پنجمین بازی اش برای پرسپولیس، سرانجام گل نخست را بزند و احتمالا یار مستقیم او، مدافع تیم ملی ایران خلیل زاده خواهد بود.

 

1591978

 

نکته مهم این است که پرسپولیس علاوه بر یک مهاجم نوک، ستارگانی چون احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و امید عالیشاه را در اختیار دارد که هر یک توانایی دریبل زنی و گلزنی بالایی دارند و همین موضوع کار را برای خط دفاعی حریفان سخت می‌کند و شاید در چنین شرایطی مهاجمان نوک فضای بهتری برای زدن گل داشته باشند.

دیدگاه‌ها