کد خبر : 1749762 | 28 فروردين 1400 ساعت 15:38 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه مشکلات مالی در صنعت نفت آبادان

در شرایطی که ادعا شده بود طی 72 ساعت مشکلات مالی باشگاه نفت آبادان حل خواهد شد، این موضوع همچنان پابرجاست.

ادامه مشکلات مالی در صنعت نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تهدید به استعفا و کناره گیری سیروس پورموسوی از سرمربیگری نفت آبادان، طی جلسات پرتعدادی که برگزار شد قرار بر این شد که با تامین منابع مالی طی 72 ساعت تامین بودجه لازم صورت خواهد گرفت.

 

در ادامه با اعلام سیروس پورموسوی مبنی بر ادامه همکاری با این باشگاه، همچنان این مشکل باقی مانده است و مدیران نتوانسته‌اند تامین اعتبار لازم را صورت دهند.

علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در صحبتی که با میزان داشته، در مورد آخرین شرایط مالی باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: تاکنون هیچ پولی به حساب باشگاه صنعت نفت واریز نشده است؛ البته پیگیر تغییر شرایط هستیم و ملاقات‌هایی با برخی مسئولان داشتیم؛ اما هنوز موفق نشدیم بخشی از این پول را به باشگاه تزریق کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی باعث شده پورموسوی از سرمربیگری این تیم استعفا دهد؟ گفت: به این شکل نبود که پورموسوی بخواهد ما را ترک کند. اصلا بحث رفتنش مطرح نبود. او از شرایط ناراضی است؛ اما هرگز ما را در تنگنا قرار نداده است. با او در تعامل بودیم و حتی خودش پیگیر شرایط بود تا هر چه سریع‌تر پول به باشگاه تزریق شود. اما تاکنون این مهم محقق نشده؛ هر چند هنوز امیدواریم.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص اینکه گفته شده، تماس‌هایی برای کمک ۱۲ میلیاردی وزارت ورزش به این باشگاه شده، تصریح کرد: با من تماسی گرفته نشده و از چنین چیزی بی‌خبرم؛ اما اینطور نیست که مسئولان پیگیر نباشند. تماس‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، ولی هنوز اقدامی نشده است. همچنان پیگیر این موضوع هستیم هر چند فعلا به نتیجه نرسیدیم.

دیدگاه‌ها