کد خبر : 1749768 | 28 فروردين 1400 ساعت 16:03 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

زردپوشان بازار نقل و انتقالات را داغ کردند

دورخیز سپاهان برای اولین قهرمانی در والیبال

باشگاه سپاهان خیلی زود نقل و انتقالات در لیگ والیبال را آغاز کرده و در پی بستن یک تیم رویایی برای قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه سپاهان فصل گذشته نیز یکی از تیم های مدعی لیگ برتر والیبال بود، اما در نیمه نهایی برابر فولاد سیرجان شگفتی ساز متوقف شد و نتوانست اولین فینال خود را تجربه کند.


زردپوشان اصفهانی که در لیگ برتر فوتبال سابقه 5 عنوان قهرمانی دارند و در لیگ بیستم نیز جزو مدعیان اصلی هستند، در لیگ برتر والیبال نیز می خواهند هر چه زودتر اولین قهرمانی خود را تجربه کنند.
در همین راستا، باشگاه سپاهان با حفظ رحمان محمدی راد روی نیمکت خود، چند بازیکن کلیدی اش را حفظ کرده و چند خرید پرسروصدا هم داشته است.


در اولین گام بازیکنانی همچون مجتبی میرزاجانپور، مهدی مباشری، کیاوش حیدری و پرویز پزشکی قراردادشان را تمدید کردند. در کنار این بازیکنانی همچون علی اصغر مجرد، سعید جواهری و محمود رسولی نیز از سپاهانی ها جدا شدند.


اما در روزهای اخیر اخبار پرسروصدایی از باشگاه سپاهان به گوش رسیده است. امیر غفور، ستاره تیم ملی والیبال بعد از چند فصل بازی در لیگ های اروپایی با سپاهان قرارداد امضا کرد تا خیال این تیم از پست قطر پاسور راحت شود.

 

1591993

 

1591994

 

1591995

 

1591996


همچنین با جذب سامان فائزی و مسعود غلامی در پست سرعتی زن، احتمالا سپاهان جای خالی علی اصغر مجرد را احساس نخواهد کرد.


جدا از این گفته می شود رضا اصلانی، لیبروی شهرداری ورامین هم جذب سپاهان شده و حتی مهدی مرندی هم قرار است در این پست در سپاهان ماندگار شود.


این خریدهای بزرگ و فعالیت های نقل و انتقالاتی جدی در حالی که هنوز تاریخ شروع فصل جدید مشخص نشده، نشان می دهد از همین حالا سپاهان را باید یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر سال 1400 دانست.

 

دیدگاه‌ها