کد خبر : 1749769 | 28 فروردين 1400 ساعت 15:40 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

عذرخواهی لینه کر از اسطوره انگلیس پس از 2 دهه

گری لینه کر کارشناس مشهور انگلیسی پس از بیش از 2 دهه از آلن شیرر به خاطر انتقاد تندی که از وی کرده بود، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی لینه کر از اسطوره انگلیس پس از 2 دهه

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر زمانی ستاره اول نیوکاسل و تیم ملی انگلیس بود. او در 63 بازی ملی با سه شیرها موفق به کسب پیروزی شد و در یورو 1996 نیز آقای گل رقابت ها شد. شیرر عاشق نیوکاسل بود و به همین دلیل پیشنهادات خوب زیادی را به خاطر این تیم رد کرد.

او که سابقه چند آقای گلی لیگ برتر را هم در کارنامه دارد، سال هاست که همراه با گری لینکه کر در برنامه معروف "Match of the Day"  کارشناس فوتبال است.

 

 

1208455

 

 

در برنامه این هفته اتفاق جالبی رخ داد و به شکلی تصادفی شیرر به یاد خاطره ای قدیمی از گری لینه کر افتاد و جالب اینکه آن را هم تاکنون با لینه کر در میان نگذاشته بود.

گری لینه کر مجری برنامه که خود سابقه آقای گلی جام جهانی 1986 و بازی برای بارسا و تاتنهام را در کارنامه دارد، زمانی که شیرر مهاجم اول سه شیرها بود، از او یک بار به شکلی بد انتقاد کرده بود.

شیرر یک بازی تیم ملی انگلیس را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی چند روز بعد برای نیوکاسل در لیگ برتر بازی کرد. لینه کر او را به ترجیح دادن باشگاهش به تیم ملی متهم کرده بود. 

 

 

1591997

 

 

شیرر در جریان برنامه این هفته و پس از یک اظهارنظر لینه کر به یاد انتقاد قدیمی او افتاد و گفت:« فقط یک بار که برای تیم ملی نتوانستم به دلیل مصدومیت در میان هفته بازی کنم و سپس در آخر هفته برای نیوکاسل بازی کردم، اذیت شدم چرا که یک کارشناس معروف از من به شدت انتقاد کرد.»

 

میشا ریچاردز دیگر میهمان برنامه گفت چه کسی؟ و لینه کر پرسید که من بودم؟

پاسخ شیرر مثبت بود. لینه کر در ادامه گفت:« اوه، خوشحالم که فراموش کرده بودی.»

 شیرر گفت نه اینکه خیلی آزارم داده باشد یا چیزی شبیه این.»

 

 

1591999

 

 

لینه کر گفت:« این قضیه را اصلا به خاطر نمی آورم. می توانی توضیح بدهی چرا بازی ملی را از دست دادی ولی برای نیوکاسل بازی کردی؟»

شیرر پاسخ داد:« من به اردوی تیم ملی رفتم ولی به دلیل مصدومیت بازی نکردم. چند روز بعد بهتر شدم و برای نیوکاسل بازی کردم. همین.  تو نمی توانی مرا متهم کنی که نمی خواستم برای تیم ملی بازی کنم.»

 

لینه کر در این لحظه گفت:« می توانم یک عذرخواهی دیرهنگام داشته باشم؟ از صمیم قلب عذر می خواهم.»

شیرر هم در پاسخ گفت که عذرخواهی را قبول می کند.

 

دیدگاه‌ها