کد خبر : 1749770 | 28 فروردين 1400 ساعت 15:56 | 26.4K بازدید | 6 دیدگاه

در آستانه بازی با ختافه

رئال مادرید در بحرانی ترین وضعیت دفاعی ممکن

4 بازیکن اصلی خط دفاعی رئال مادرید به علاوه کاسیمیرو در بازی فردا برابر ختافه غایب هستند.

رئال مادرید در بحرانی ترین وضعیت دفاعی ممکن

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در زمین ختافه دیداری حساس را پیش رو دارد. هشت هفته به پایان لالیگا باقیمانده و رئال با یک امتیاز کمتر از اتلتیکو در رده دوم قرار گرفته است و به سه امتیاز بازی فردا نیاز حیاتی دارد.

زین الدین زیدان که در ماه های اخیر همواره با بحران مصدومیت یا بیماری ستاره های کلیدی اش دست به گریبان بوده به خوبی توانست رئال را به کورس قهرمانی اضافه کند و در لیگ قهرمانان نیز به نیمه نهایی رسیده است.

 

 

1591945

 

 

برای بازی فردا زیدان از همیشه بیشتر با بحران کمبود مهره های اصلی خود مواجه است. در فاز دفاعی او دنی کارواخال، رافا واران، سرخیو راموس و ناچو را در اختیار ندارد. کارواخال مصدوم است، واران هنوز در قرنطینه کروناست، ناچو در ال کلاسیکو 5 کارته شد و راموس هم مصدوم است و هم به کرونا مبتلا شده. به اینها باید لوکاس واسکز مصدوم و کاسیمیرو محروم را نیز اضافه کرد.

 

 

1589076

 

 

به این ترتیب در خط دفاعی رئال باید شاهد حضور آلوارو اودریوسولا، مارسلو، فرلاند مندی و ادر میلیتائو باشیم. این ترکیب خط دفاعی را تا کنون در رئال مادرید ندیده ایم. 

دیگر گزینه زیدان می تواند ویکتور شوست مدافع تیم دوم باشگاه باشد؛ به این ترتیب که او کنار میلیتائو در قلب دفاع قرار بگیرد و مندی به سمت راست برود. زیدان در بازی برگشت برابر لیورپول نشان داد که به اودریوسولا در سمت راست دفاعی تیمش اعتماد ندارد.

 

 

1589866

 

 

زیزو قصد دارد رئال را با سیستم 2-4-4 برابر ختافه به میدان بفرستد. برای خط میانی او به ترکیب تونی کروس، لوکا مودریچ، ایسکو و فده والورده فکر می کند و در خط حمله نیز کریم بنزما مهره ثابت است. باید دید بین وینیسیوس و مارکو آسنسیو کدام زوج بنزما خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها