کد خبر : 1749775 | 28 فروردين 1400 ساعت 16:52 | 34.8K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش مارکا

در انتظار سورپرایز ستاره بارسا در فینال کوپا دل ری

آنتوان گریزمان می تواند تعیین کننده ترین بازیکن بارسا در فینال امشب کوپا دی ری باشد.

در انتظار سورپرایز ستاره بارسا در فینال کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا امشب در لاکارتوخای سویا به مصاف بیلبائو در فینال کوپا دل ری خواهد رفت.

در دیداری که قطعا لیونل مسی می تواند تعیین کننده باشد ولی کسی چه می داند، شاید این آنتوان گریزمان باشد که قهرمان بارسا در فینال لقب بگیرد. برای اثبات این ادعا دلایل کافی هم وجود دارد.

 

 

1591950

 

 

گریزمان در آخرین مصاف دو تیم که در فینال سوپرکاپ اسپانیا (سه ماه پیش در لاکارتوخا) هر دو گل بارسا را به ثمر رساند، هرچند بیلبائو بود که با برتری 3-2 قهرمان شد.

او البته تاکنون در هیچ فینال کوپا دل ری به میدان نرفته و سابقه قهرمانی در این رقابت ها را هم ندارد ولی بیش از هر تیمی به بیلبائو گل زده است.

 

گریزمان 24 بار برابر بیلبائو به میدان رفته و توانسته 11 گل به ثمر برساند. 9 گل در لالیگا و کوپا دل ری و دو گل هم در سوپرکاپ اسپانیا.

 

 

1577966

 

 

البته باید دید رونالد کومان سرمربی بارسا امشب تیمش را با چه سیستمی به میدان می فرستد. گریزمان در ال کلاسیکو نیمکت نشین عثمان دمبله بود ولی نمایش ضعیف دمبله احتمالا باعث خواهد شد امشب گریزمان کار را از ابتدا شروع کند. شاید هم بارسا با سیستم 3-3-4 وارد زمین شود و دمبله و گریزمان هر دو در ترکیب ثابت باشند.

 

گریزمان یکی از 14 بازیکن فعلی بارسلوناست که هرگز فینال کوپا دل ری را تجربه نکرده اند. او فصل جاری در 42 بازی 13 گل زده و 11 پاس گل هم داده است. امشب می تواند شب گریزمان باشد؟

 

 

دیدگاه‌ها