کد خبر : 1749776 | 28 فروردين 1400 ساعت 16:59 | 45.7K بازدید | 7 دیدگاه

وقتی میلنر حتی کارت هم نگرفت

در حد معجزه؛ فرار عجیب بنزما از مصدومیت (عکس)

خطای دقایق ابتدایی جیمز میلنر روی کریم بنزما می توانست منجر به پایان فصل برای ستاره فرانسوی رئال شود.

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب رئال مادرید در حالی که پس از دو بازی بسیار سخت در خانه مقابل لیورپول و بارسلونا از نظر بدنی به شدت خسته بود، چهارشنبه گذشته به آنفیلد رفت تا در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول قرار بگیرد.

 لیورپول برای صعود به حداقل دو گل نیاز داشت و به همین خاطر رئال مادرید تصمیم گرفت که با توجه به غایبانش و خستگی بازیکنان تمرکز خود را روی گل نخوردن بگذارد. تیم زیدان موفق شد که کلین شیت کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رئال مادرید به لطف پیروزی سه بر یک در دور رفت به مرحله بعدی برسد.

 

 

1592002

 

 

اما این صعود برای رئال مادرید می توانست خیلی آسان تر باشد اگر بیورن کوئیپرس داور هلندی بازی و تیم داوری ویدیویی تصمیم دیگری را در مورد برخوردی شدید در آغاز بازی می گرفتند.

 در دقایق آغازین بازی جیمز میلنر کاپیتان لیورپول ضربه بسیار خشنی را به پای کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید زد که داور این صحنه را حتی با کارت زرد هم جریمه نکرد.

 

1592001

 

 

سه روز بعد از این بازی، خوزه لوئیز سانچز خبرنگار اسپانیایی تصویری از کفش بنزما منتشر کرده است که به خاطر این صحنه پاره شده و نوشته که مهاجم فرانسوی رئال مادرید خوش شانس بوده که به خاطر این صحنه با مصدومیت مواجه نشده است!

دیدگاه‌ها