کد خبر : 1749785 | 28 فروردين 1400 ساعت 17:22 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

مالیات به ما ربطی ندارد

موسوی: ملی پوشهای فوتسال کم‌لطفی کردند

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال پس از بازگشت تیم ملی فوتبال زنان به رنکینگ فیفا و پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان، نسبت به حواشی ایجاد شده واکنش نشان داد.

موسوی: ملی پوشهای فوتسال کم‌لطفی کردند

به گزارش "ورزش سه" صبح امروز رنکینگ جدید فیفا در عرصه فوتبال زنان اعلام شد که یک اتفاق مهم در آن نمایان بود، بازگشت تیم ملی زنان به رنکینگ آن‌هم در شرایطی که بازی از سوی ملی‌پوشان انجام نشده بود؛ خبر مهم دیگر در حوزه زنان حوالی ظهر از فدراسیون فوتبال مخابره شد و پاداش معوقه ملی‌پوشان تیم ملی فوتسال پس از سه سال پرداخت شد. البته که کسر مالیات آن حاشیه‌ساز شد و به سرعت در فضای مجازی وایرال شد.

 

سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پرداخت پاداش ملی‌پوشان گفت: از این بابت بسیار خوشحالم، از روز اولی که در فدراسیون فوتبال مستقر شدیم گفتم که وعده‌ای نمی‌دهم مگر به آن عمل کنم و حالا هم پس از 50 روز توانستیم پاداش قهرمانی معوقه زنان فوتسالیست را پرداخت کنیم؛ این پول از وزارت‌خانه به ما نرسید، بلکه با تلاش‌های شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال و بررسی شرایط مالی فدراسیون، از حساب فدراسیون فوتبال پرداخت شد.

 

وی درباره این‌که او از حساب شرکت بادران این پاداش را پرداخت کرده تصریح کرد: چنین حرفی اصلا درست نیست و کاملا کذب است؛ من اصلا چرا باید چنین کاری را انجام بدهم، این پول با تلاش‌های ریاست محترم فدراسیون فوتبال تامین شده و از حساب فدراسیون فوتبال هم برای ملی‌پوشان واریز شده و نه از سوی شرکت من بوده و نه از سوی وزارت ورزش.

 

موسوی در توضیح علت کسر مالیات هم گفت: به خدا این ماجرا ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد، انتظار و توقع تشکر از من نیست اما این انتقادها بابت پرداخت پاداش هم درست نیست؛ هیات رئیسه جدید فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر رویه است و یکی از این مسائل، تلاش برای رعایت قوانین از جمله مالیات است؛ کسر مالیات از پاداش، قانونی وزارت‌خانه اقتصاد و دارایی است و ربطی به ما ندارد، اگر گله‌ای است باید از آن‌ها شود.

 

او در واکنش به انتقادات ملی‌پوشان هم ادامه داد: از آن‌ها انتظار بیشتری داشتم، ما در فرصت 50 روزه به طلسم سه ساله پرداخت پاداش پایان دادیم و توقع تشکر نداریم، اما ای‌کاش بچه‌های تیم ملی واکنش بهتری به این ماجرا می‌داشتند و به نظر من کم‌لطفی به فدراسیون فوتبال داشتند؛ امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند!

 

موسوی درباره بازگشت تیم ملی فوتبال زنان به رنکینگ فیفا توضیح داد: درست است ما بازی نداشته‌ایم اما از روز اول برای فوتبال زنان برنامه داشتیم و برنامه‌ریزی خودمان را به فیفا ارائه کردیم و خوشبختانه تیم شایسته ما توانست به رنکینگ بازگردد؛ در خردادماه اولین بازی دوستانه تیم ملی زنان برگزار می‌شود و ما مقابل بلاروس به میدان می‌رویم.

 

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی هم گفت: من بیش از 10 روز است که انتخاب خودم برای تیم ملی فوتبال و فوتسال را انجام داده‌ام و به آقای عزیزی‌خادم اعلام کردم و ایشان کاملا در جریان هستند، باید جلسه هیات‌رئیسه برگزار شود و پس از برگزاری جلسه سرمربیان معرفی شوند؛ این‌که جلسه چه زمانی برگزار شود، در اختیار من نیست اما مطمئن باشید پس از برگزاری جلسه دو سرمربی ملی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها