کد خبر : 1749787 | 28 فروردين 1400 ساعت 17:47 | 49K بازدید | 18 دیدگاه

مندی آسیب دید، هازارد باز هم نرسید

کابوس بی پایان؛ یک مصدوم دیگر روی دست زیدان!

فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید، دیدار فردای این تیم برابر ختافه را از دست داد.

کابوس بی پایان؛ یک مصدوم دیگر روی دست زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روزهای فوق العاده ای را پشت سر می‌گذارد. آنها طی یک هفته گذشته علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار ال‌کلاسیکو را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند تا شانس خود را برای فتح لالیگا نیز افزایش داده باشند.

 

با این حال تیم زین الدین زیدان در فصل جاری با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع باعث شده که مرد فرانسوی هیچگاه نتواند تیم کاملی در اختیار داشته باشد.

 

پیش از این مشخص شده بود که زیدان برای دیدار فردا برابر ختافه چهار مهره خود در خط دفاعی یعنی سرخیو راموس، رافائل واران، دنی کارواخال و ناچو فرناندز را به دلایل مختلف در اختیار نخواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد که کابوس مصدومیت های ستاره های رئال تمامی ندارد.

 

 

1592019

 

 

در همین رابطه دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید اعلام کرد فرلان مندی، مدافع فرانسوی این تیم، دچار مصدومیت شده و دیدار فردا برابر ختافه را از دست خواهد داد. همچنین میزان دوری این بازیکن از میادین حدود دوهفته تخمین زده شده است بنابراین حضور او در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر چلسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

همچنین لیست رئال مادرید در حالی برای مسابقه فردا اعلام شده که تنها نام 16 بازیکن در آن مشاهده می شود و برخلاف انتظار مشخص شده که ادن هازارد در این مسابقه نیز غایب خواهد بود.

 

 

1592018

دیدگاه‌ها