کد خبر : 1749836 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:09 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

چرا کار بایرن برای جذب ناگلزمان دشوار است؟

بایرن مونیخ کار ساده ای برای شروع همکاری با جولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش ندارد.

چرا کار بایرن برای جذب ناگلزمان دشوار است؟

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. اما باشگاه بایرن مونیخ هنوز واکنشی به این تصمیم نشان نداده و هانسی فلیک تا سال 2023 قرارداد دارد، اما بعید است با توجه به عدم تمایل خود این سرمربی به ماندن امکان همکاری وجود داشته باشد.

 

1556307

 

در هفته های اخیر از جولیان ناگلزمان به عنوان جدی ترین گزینه حضور روی نیمکت بایرن مونیخ نام برده شده است. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه علاقه زیادی به این گزینه 33 ساله داشته و می خواهد برای توافق با او تلاش بکند، اما باشگاه لایپزیش به راحتی اجازه جدایی سرمربی آینده دار خود را نخواهد داد.

 

بند آزادسازی در قرارداد جولیان ناگلزمان با لایپزیش گنجانده نشده و به همین دلیل بایرن مونیخ چاره ای جز توافق با تیم رده دوم بوندسلیگا ندارد. البته تجربه در سال های اخیر نشان داده معمولا بایرن مونیخ مشکلی برای جذب بازیکن یا سرمربی از تیم های آلمانی ندارد و احتمالا این اتفاق در هفته های پیش رو رخ خواهد داد. نام مکس آلگری نیز برای هدایت بایرن مونیخ مطرح شده، اما فابریتزیو رومانو اعلام کرد باشگاه آلمانی هنوز قصدی مبنی بر توافق با این سرمربی ندارد.

دیدگاه‌ها